آئین کلنگ زنی احداث مجتمع قضایی شهرستان بهارستان برگزار شد

چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ آئین کلنگ زنی احداث مجتمع قضایی شهرستان بهارستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر شهریاری معاون قوه قضائیه و رئیس فناوری اطلاعات قوه قضائیه، سلیمان پور فرماندار بهارستان، مهندس کاویانی شهردار گلستان، نادر سازور رئیس شورای اسلامی شهر و محسن بیگدلی عضو شورا، ائمه جمعه شهرستان، روسای ادارات و خانواده معزز شهدا و ایثارگران برگزار شد.

معاون رئیس قوه قضاییه در این مراسم ضمن تسلیت ایام رحلت بنیانگزار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر گفت: امیدواریم این همکاری و هماهنگی که بین مسئولین شهرستان بهارستان تاکنون وجود داشته تا پایان کار و زمان بهره برداری نیز ادامه داشته و شاهد ساخت و تجهیز این ساختمان در آینده نزدیک باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین شهریاری نیز در این مراسم افزود: دستگاه قضایی ضامن امنیت و حقوق عامه مردم است و اولین شرط انجام خوب وظایف عدم دلهره نسبت به جا و مکان مناسب برای قضاوت است.

معاون قوه قضائیه کشور اظهار کرد:  احداث این مکان می‌تواند کمک قابل توجهی به بهبود خدمت رسانی به مردم شریف این منطقه داشته باشد و امیدواریم با تداوم این همکاری مراحل احداث و تکمیل این پروژه نیز به سرعت انجام شود.

شایان ذکر است: زمین مجتمع قضایی شهرستان بهارستان از طرف شهرداری گلستان به این امر اختصاص یافته است.

نمایش ادامه آرشیو