تقدیر مشاور استاندار و مدیر کل بازرسی استانداری تهران از عملکرد شهردار گلستان

سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ آقای سیف مشاور استاندار و مدیر کل بازرسی استانداری تهران اظهار داشت: شهردار گلستان در مدت زمان کوتاه مدیریت خود، با اقداماتی که انجام داده باعث جلب رضایت شهروندان گردیده است که جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

وی با اشاره به وضعیت گذشته شهرداری گلستان، خاطر نشان ساخت: مهندس کاویانی با جمع کردن حواشی و سالم سازی اداری، دیدگاه مسئولین استانی را تغییر داده و تصویر مطلوبی از مجموعه شهرداری ترسیم کرده است.

مدیر کل بازرسی استانداری ضمن حمایت از تثبیت مدیریت در شهرداری، تعامل بین شورای اسلامی شهر و شهرداری را در جهت پیشرفت برنامه ها و اقدامات توصیف کرد و گفت: با درایت شورای اسلامی شهر و تدابیر مهندس کاویانی تعامل مطلوبی بین شورای اسلامی و شهرداری گلستان ایجاد شده که این امر یقیناً از تنشهای جدید جلوگیری می کند.

سیف در بخش دیگری از سخنان خود به تکریم ارباب رجوع اشاره و عنوان کرد: مردم سرمایه های اصلی انقلاب و ولی نعمت ما هستند که باید جهت تسهیل در رسیدگی به درخواست ها و مشکلات آنها، تمهیدات و تدابیر لازم اتخاذ شود.

مشاور استاندار تهران عدم وجود منابع درآمدی پایدار را از بزرگترین مشکلات شهرداری گلستان بر شمرد و بیان داشت شهرداری باید به سمت داشتن درآمدهای پایدار حرکت کند تا بتواند با استقلال مالی، خدمات بهتری به شهروندان فهیم شهر گلستان ارائه نماید.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: بازرسی ها بتوانند با نگرش همه جانبه ضمن رصد موضوعات مختلف، تهدیدها را نیز به فرصت تبدیل کنند.

نمایش ادامه آرشیو