نظارت مناطق مختلف گلستان بر رعایت اصول شهرسازی در ساخت و سازها / گام های موثر برای کاهش تخلفات ساختمانی برداشته شد

سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰

بازدید میدانی و مشترک حوزه معاونت شهرسازی و واحد کنترل و نظارت شهرداری و از ساخت و سازهای مجاز و غیر مجاز شهر گلستان صبح امروز انجام گردید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس مهری معاونت حوزه شهرسازی و معماری به دستور دکتر میرزمانی شهردار گلستان به همراه کلیه عوامل نیروهای واحد پلیس ساختمانی از کنترل کیفیت ساخت و سازهای شهر بازدید به عمل آوردند.

معاون شهردار گلستان در این بازدید یادآور شد: بر این اساس تعداد تیم‌های کشیک پلیس ساختمان و گشت در سطح شهر و اراضی تحت پوشش شهر گلستان به صورت شبانه روزی جهت تسریع در شناسایی هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز افزایش پیدا کرده است.

وی در این بازدید در کنار همکاران و مالکان افزود: همۀ املاک موظف هستند نصب تابلو شناسایی ملک  خود را اقدام کنند و طبق بخشنامۀ شهرداری گلستان، تابلو شناسایی باید به رنگ زرد و نوشته‌های آن به رنگ سیاه باشد و در صورت مشاهدۀ هر نوع تخلف، ایجاد مزاحمت یا تناقض در اطلاعات روی تابلو با برخورد جدی واحد کنترل و نظارت شهرداری روبرو خواهند شد.

وی در پایان افزود: امیدواریم با هماهنگی‌ها و اقدامات لازم دستگاه‌های متولی شهرداری، قدم‌های سازنده‌ای در راستای حل مشکلات ساخت و سازهای غیرمجاز داشته باشیم.

نمایش ادامه آرشیو