تکمیل پروژه‌های شهری گلستان، سرعت می گیرد.

چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹

یکی از مهمترین کارهای مدیریت شهری گلستان تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام شهرداری است، که این روند مطلوب در حال اجراست.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ دکتر قاسمیان در این خصوص به خبرنگار روابط عمومی گفت: اولویت کار های عمرانی ما پروژه های نیمه تمام بوده و پروژه جدید براساس درخواست مردم تعریف شده است و باید خدمت رسانی بصورت گسترده در سطح شهر و برای عموم انجام گیرد.

دکتر قاسمیان ادامه داد: تلاش داریم به همت اعضای محترم شورای اسلامی شهر گلستان، ضمن ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در حوزه عمرانی و افزایش کیفیت نگهداشت شهر، اجرای طرح هایی که تاثیر مهمی در کاهش مشکلات شهری را دارد، دنبال کنیم.

شهردار گلستان خاطر نشان ساخت: جدول گذاری، خشکه چینی و آسفالت گسترده معابر بیش از 100 کوچه و خیابان انجام شده است، احداث خانه کشتی، پروژه هدایت آبهای سطحی(فاز 3)، کتابخانه گلستان(کاملیا) و سرای محله، تکمیل کمربندی شمالی، تعریض جاده ساوه( محمدوده انبار میهن تا خیابان امیر کبیر)، پروژه تعریض ورودی شهرک قلعه میر و ... از جمله پروژه های فعال شهرداری در شهر گلستان می باشد که با سرعت و جدیت در حال تکمیل و بهره برداری است.

وی یادآور شد: در راستای کاهش ترافیک جاده ساوه و بنا بر ضرورت تعریض معابر و تسهیل در رفت و آمد وسایل نقلیه اقدام به اصلاح هندسی و حذف لاین کندرو در بخشی از  بلوار آیت الله سعیدی نموده که در حال حاضر این عملیات ازمحله سبزدشت تا ابتدای خیابان امیرکبیر در حال تعریض  و اصلاح هندسی است.

مدیریت شهری گلستان خاطر نشان ساخت: یکی از مهمترین پروژه های فرهنگی و اجتماعی شهرداری گلستان، احداث سرای محله می باشد که روند تکمیلی آن آغاز شده است و در واقع پایه‌ای برای انتخابات شورایاری و همچنین محلی برای آموزش‌های شهروندی از جمله؛ فرهنگی، هنری، مذهبی و قرآنی است که بزودی احداث و تقدیم شهروندان خواهد شد.

وی در بازدید از پروژه کتابخانه اظهار داشت: افزایش سرانه های فرهنگی یکی از نیازهای اولیه و درخواستهای بحق شهروندان گلستانی است که این کتابخانه با پیشرفت 40 درصدی روند تکمیلی خود را آغاز نموده است که افزایش سرانه های مختلف فرهنگی و ورزشی در محلات مختلف کم برخوردار گلستان در اولویت این شهرداری می باشد.

وی در پایان ساخت بزرگترین تفرجگاه شهرستان بهارستان در پارک جنگلی ریه خبر داد و افزود: با توجه به زمان بندی اجرای پروژه های مهم شهرداری، این طرح تفرجگاهی که رفاه و آسایش مردم راه به همراه خواهد داشت، طرح مطالعاتی آن بررسی شده و کار عمرانی احداث این دریاچه مصنوعی در این پارک جنگلی گلستان(ریه)، توسط تلاشگران در سازمان فضای سبز آغاز خواهد شد.

در پی آن هستیم که خدمات شایسته ای را به شهروندان ارائه کنیم.

نمایش ادامه آرشیو