تعویض و نوسازی360 پل فرسوده بتنی و فلزی توسط شهرداری گلستان

یکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹

شهردار گلستان از تعویض و نوسازی بیش از 360 پل ورودی معابر سطح شهر با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ دکتر قاسمیان شهردار گلستان با اعلام این خبر، گفت: با هدف تسهیل در تردد شهروندان و خودروها بیش از 360 پل فرسوده که مردم را دچار مشکلاتی می کرد در سه ماهه أخیر مرمت، بازسازی و نوسازی شد.
دکتر قاسمیان با اشاره به درخواستهای چندین ساله اهالی محلات مختلف، گفت: در همین راستا 10 کوچه نیز در کوی گلستان از بن بست خارج شد و بازسازی و تعمیر پل های متعددی از جمله تخریب و نوسازی دال بتنی پل‌ها، بهسازی بستر و احداث رادیه و برید، سازه‌های هیدرولیکی و بهسازی فونداسیون پل‌ها، مقاوم‌سازی پایه، مرمت قرنیز از جمله کارهای عمرانی انجام شده در این خصوص است.
وی افزود: رسیدگی به امور نگهداری پل‌ها و ابنیه فنی با جدیت و قوت بیشتری نسبت به گذشته در دست انجام است و اهتمام د اریم وضعیت کیفی پل‌ها و ابنیه فنی را ارتقا دهیم.
شهردار گلستان در خصوص پروژه های هفته دولت یادآور شد: نوزده پروژه به صورت همزمان توسط مدیریت شهری گلستان در حال اجراست که در این میان پروژه احداث بلوار اتصال محله الهیه به پرفسور هشترودی، ساماندهی خیابان 22 بهمن و شهید کاوه و فاز دوم هدایت آبهای سطحی به بهره برداری می رسند.
وی ادامه داد: همزمان با ایام گرامیداشت هفته دولت چهار پروژه شاخص مانند پارک 2 هکتاری غدیر، پایانه مسافربری، پل شادچای جنب ریل آهن و پارک بانوان کلنگ زنی می شوند که امید می رود این پروژه ها در کمترین زمان ممکن اجرا و به بهره برداری برسند.
وی در پایان تصریح کرد: از ابتدا تلاش کردیم براساس برنامه های تدوین شده شهرداری فعالیت پروژه ها را سرعت بخشیم تا بتوانیم علاوه بر اتمام این طرح ها، گام های توسعه شهری و جلب رضایت مردم را محکم تر از گذشته برداریم.

نمایش ادامه آرشیو