آسفالت مکانیزه خیابان یاسر با 2 میلیارد ریال اعتبار توسط شهرداری گلستان

شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹

در ادامه ساماندهی معابر توسط شهرداری گلستان، خیابان یاسر به مساحت 1600 مترمربع و اعتبار 2 میلیارد ریال آسفالت شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ عملیات عمرانی ساماندهی و آسفالت گسترده معابر توسط مدیریت شهری گلستان با رعایت عدالت و توازن در محلات مختلف شهر در حال اجراست و در همین زمینه خیابان یاسر واقع در سه راه آدران زیر غلطک آسفالت رفت.
شهردار گلستان اجرای هدفمند پروژه‌ها و رسیدگی و خدمات‌رسانی به شهروندان را از اقدامات مهم شهرداری برشمرد و گفت: عملیات گسترده آسفالت و لکه گیری معابر با رعایت اصول فنی و زیرسازی های لازم با کیفیت مطلوب جهت روان سازی تردد شهروندان، ارتقاء کیفی، بهسازی معابر و مناسب‌ سازی محیط، سیما و منظر شهری انجام می شود.
حمید قاسمیان ادامه داد: هم اکنون شهرداری گلستان به صورت همزمان با چندین گروه و بر اساس اولویت بندی در سطح معابر در حال انجام آسفالت است که می توان به تخصیص اعتبارات جداگانه به ساماندهی معابر محلات سبزدشت، الهیه و باغ مهندس، سلطان آباد، قلعه میر، شهرک های امام حسین و امام رضا (ع) اشاره کرد.
وی ادامه داد: خیابان یاسر که در سه راه آدران یکی از نقاط پرتردد شهر قرار دارد، تاکنون رنگ آسفالت را به خود ندیده بود که شهرداری گلستان برای اولین بار و اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال این معبر را به مساحت 1600 مترمربع جهت رفاه حال شهروندان و خودروها زیرسازی و به صورت مکانیزه آسفالت کرد و نهضت آسفالت عادلانه و متوازن معابر محلات مختلف شهر در طول سال جاری ادامه خواهد داشت.

نمایش ادامه آرشیو