شهردار گلستان مطرح کرد؛ نقش بی‌بدیل شهرداری‌ها در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی

جمعه ۵ شهریور ۱۳۹۵

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان به نقل از خبرگزاری فارس؛ بهروز کاویانی در نشست با مدیران شهرداری شهر گلستان با تبریک فرارسیدن هفته دولت و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: شهرداری گلستان با ایجاد فضای امید و آرامش در شهر توانسته است در دوره مدیریت جدید اقدامات چشم‌گیری را در عرصه‌های مختلف انجام دهد.

شهردار گلستان بیان کرد: از جمله این اقدامات می‌توان به ارتقای سلامت نظام اداری با سیستمی کردن امور و همچنین افزایش سرعت اجرای پروژه‌های عمرانی و توسعه و آبادانی شهر اشاره داشت.

وی، تکریم ارباب رجوع را امری ضروری و مهم دانست و با تأکید بر اجرای آن در تمامی بخش‌های این شهرداری تصریح کرد: تمام برنامه‌ها و اقدامات ما باید در راستای اجرای فرمایشات رهبر معظم انقلاب و سیاست های ابلاغی از سوی ایشان باشد.

کاویانی با اشاره به عزم جدی دولت برای پیشرفت، توسعه و آبادانی، بر ضرورت تلاش و جدیت مدیران شهرداری و مسؤولان سازمان‌های تابعه شهرداری شهر گلستان برای تحقق کامل برنامه‌ها و عملیاتی شدن طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی تأکید کرد.

شهردار شهر گلستان با بیان اینکه شهرداری در صف اول خدمت به مردم است، تصریح کرد: مردم ولی نعمت ما هستند و باید خدمات مطلوب حوزه شهری به صورت مستمر به مردم ارائه شود.

کاویانی با بیان اینکه شهرداری‌ها می‌توانند نقش به سزایی در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و برنامه‌های دولت داشته باشند، خاطرنشان کرد: افزایش اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی در مسیر تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از مهم‌ترین اهداف دولت در سال جاری به شمار می‌رود.

وی بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های بخش خصوصی در شهر تأکید کرد و افزود: ظرفیت بسیار خوبی در بخش خصوصی وجود دارد که باید با تعامل هم فکری و همکاری از ظرفیت بالقوه موجود بتوانیم در ارائه خدمت به مردم استفاده کنیم.

شهردار شهر گلستان بیان کرد: پروژه‌های عمرانی شهرداری با وجود کمبود اعتبارات با مدیریت جهادی در حال اجرا هستند و تاکنون پیشرفت‌های فیزیکی چشمگیری حاصل شده است.

کاویانی با برشمردن اقدامات عمرانی و خدماتی شهرداری ابراز امیدواری کرد پروژه‌های در حال اجرا تا پایان سال جاری در اختیار عموم شهروندان قرار گیرد.

وی در پایان ضمن تأکید بر تلاش مضاعف در خدمت‌رسانی به مردم بر ساماندهی اداری و پرسنل تأکید کرد.

نمایش ادامه آرشیو