پیام تسلیت مدیریت شهری گلستان به مناسبت شهادت امام علی (ع)

پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹

کورش خالقی سرپرست شهرداری، محسن بیگدلی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر گلستان با انتشار پیامی ضمن گرامیداشت شب های قدر، شهادت مولی الموحدین امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام را تسلیت گفتند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ متن پیام تسلیت مدیریت شهری گلستان به شرح ذیل است: «اینک که در شب های پر برکت قدر بار دیگر توفیق عبادت و بندگی و بهره گیری از معنویات خوان گسترده الهی نصیب همه بندگان شده ، با یاد بزرگ مرد تاریخ حضرت علی (ع) زیر باران رحمت لیله القدر می ایستیم تا جان هایمان تطهیر شود و شاید به مضمون قدر که می گویند از هزار ماه برتر است دست یابیم گر چه ما را بر عظمت و شناسایی آن راهی نیست .
ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مؤمن و خداجوی ایران اسلامی و بویژه شهر گلستان توفیق درک فیوضات بیکران شب‌های قدر را از خداوند تبارک و تعالی برای شهروندان گرانقدر مسئلت داشته و ایام مصیبت شهادت امام اول شیعیان و پیشوای عدالت‌خواهان جهان حضرت علی علیه‌السلام را به محضر امام عصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری و ملت حقیقت‌جوی میهن پاکمان تسلیت و تعزیت می‌گوییم.
امید آن که در پرتو پر فروغ رفتار و گفتار حضرت امیرالمومنین(ع) و با پیروی از منش و سیره آن بزرگوار در دستگیری از نیازمندان و یاری محرومان به توفیق روزافزون دست یابیم.»

نمایش ادامه آرشیو