مهندس کاویانی: 150 هزار مربع در گلستان پخش آسفالت داشتیم.

چهارشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۵

شهردار گلستان گفت: از سه ماه آخر سال گذشته تاکنون بیش از 150 هزار متر مربع پخش آسفالت در معابر اصلی و فرعی شهر گلستان داشتیم.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس بهروز کاویانی شهردار گلستان اظهار داشت: در طراحی و تدوین بودجه سال جاری شهرداری اعتبارات خوبی برای وضعیت بهبود معابر سطح شهر پیش بینی شده است، به طوری که نهضت آسفالت در شهر گلستان تا پایان سال در چندین فاز اجرا می شود.

مدیریت شهری گلستان ادامه داد: معابر شهر بر اساس اولویت بندی در سه ناحیه با بودجه ای بالغ بر دو میلیارد و هفتصد میلیون تومان در حال لکه گیری و آسفالت است.

وی با تأکید بر این که در کنار اجرای طرح روان سازی معابر، شهرداری پروژه های خوبی طراحی کرده است، بیان کرد: به حول و قوه الهی شهر گلستان امسال با اتمام ده ها طرح عمرانی که در حال احداث است، متحول می شود.

شهرداری گلستان اضافه کرد: شرایط مالی شهرداری گلستان به خاطر رکود بازار مسکن بسیار نامطلوب است، اما با این حال اجازه نمی دهیم این شرایط بر شهرداری غلبه کند؛ به همین خاطر دست یاری به سوی شهروندان دراز می کنیم تا با پرداخت به موقع عوارض ما را در اجرای پروژه های عمرانی یاری کنند.

 

نمایش ادامه آرشیو