تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری گلستان

یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸

به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز گراميداشت مقام  مادر و زن، آيين تجليل از بانوان شاغل در شهرداري گلستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ کورش خالقی سرپرست شهرداری گلستان با تبريک روز زن به تمامي زنان و مادران ايرانی به ويژه بانوان شاغل در شهرداری گفت:  زنان با توجه به اینکه قبل از تولد فرزند تا آخرين مراحل زندگي همواره رکن اصلي تربيت، مراقبت و حمايت از افراد را در نقش مادر و همسر برعهده دارند، يکي از خطيرترين مسئوليت هاي اجتماعي جامعه را برعهده ایشان است.

وي خاطر نشان کرد: گراميداشت مقام زن فقط به يک روز خاص خلاصه نمي شود و زنان به عنوان ارزشمندترين و تاثيرگذارترين سرمايه هاي اجتماعي جامعه همواره مورد توجه ويژه مديريت شهري قرار دارند و شهرداری از هيچ تلاشي در راستاي افزايش سهم اين قشر از برنامه هاي ورزشي، فرهنگي، رفاهي و تفريحي و... غافل نیست و باعث افتخار است که شهرداري گلستان در سالهای اخير توانسته است سهم چشمگيري را براي افزايش برخورداري بانوان از سرانه هاي موجود رقم بزند.

در این نشست که معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری و مسئول اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات نیز حضور داشتند، بانوان حاضر در این نشست به بیان دغدغه های خود پرداختند که با قول مساعد مدیریت شهری همراه شد و در پایان از کلیه بانوان شاغل در شهرداری با اهدای گل و لوح، تقدیر به عمل آمد.

نمایش ادامه آرشیو