پیام تبریک مشترک مدیریت شهری گلستان به مناسبت آغاز چهل و یکمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی

سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸

پیام تبریک مشترک مدیریت شهری گلستان به مناسبت آغاز چهل و یکمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی
کوروش خالقی سرپرست شهرداری، محسن بیگدلی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر گلستان در پیامی آغاز دهه مبارک فجر را به مردم ولایی و عاشورایی شهر تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ متن پیام تبریک مدیریت شهری گلستان به شرح ذیل است؛ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با رهبری حضرت امام خمینی (ره)، با تکیه بر از خودگذشتگی و شهامت و خون جوانان وطن، اراده پولادین ملت و الهام گرفتن از نهضت عاشورا شکل گرفت و مردمان ایران زمین برای تحقق آرمان¬هایشان با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» پا به میدان گذاشتند و لحظه ای از خواسته خود عقب نشینی نکردند.
کمترین ثمره این انقلاب، گشودن فصلی نو در تاریخ معاصر است که باعث سربلندی ملت بزرگ ایران شد و امروز انقلاب اسلامی ایران به درجه ای از رشد و بالندگی رسیده که جهان را تحت تأثیر خود قرار داده و ملت-های آزادیخواه از این انقلاب بی نظیر الهام می¬گیرند.
امروز کشتی انقلاب در دریای پرتلاطم و مواج دسیسه های بدخواهان با هدایت رهبری فرزانه با صلابت و اقتدار به ساحل امنیت و آرامش رسیده است و قطعاً چیدن میوه هایی بیشتر از درخت پرثمر انقلاب اسلامی دور از انتظار نخواهد بود.
با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) و شهدای عزیز این مرز پرگهر، چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی را به عموم مردم ولایی و انقلابی شهر گلستان تبریک و تهنیت عرض نموده و امید آن داریم به برکت جانفشانی های مردان و زنان ایران اسلامی به قله های بیشتری از پیشرفت، عزت و افتخار دست یابیم.

نمایش ادامه آرشیو