برگزاری اولین مسابقه مقاله نویسی با موضوع پدافند غیرعامل شهری توسط شهرداری گلستان

شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸

شهرداری گلستان اولین مسابقه مقاله نویسی را با موضوع پدافند غیرعامل در برنامه ریزی ها و تسهیل مدیریت بحران های شهری برگزار می نماید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ بهلول فرزین سرپرست شهرداری گلستان با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل شهری در مدیریت بحران، گفت: مدیریت شهری گلستان اولین مسابقه مقاله نویسی را با موضوع پدافند غیرعامل شهری در محورهای برنامه ریزی شهری، چندمنظوره سازی فضاهای شهری، تسهیل مدیریت بحران های شهری، تخلیه و اسکان اضطراری و... مشروط به اینکه مرتبط با شهرستان بهارستان و شهر گلستان باشد، برگزار می نماید.

وی ادامه داد: پذیرش مقالات در دو سطح انجام می شود و باید مقالات ارائه شده دانش آموزان و افراد دارای مدرک تحصیلی حداکثر دیپلم حداقل 3 صفحه و مقالات ارائه شده از سوی دانشجویان، مدیران، کارمندان و افراد دارای مدرک دانشگاهی حداقل 6 صفحه باشد.

فرزین افزود: مهلت ارسال مقالات تا 30 آبان 1398 می باشد و ده مقاله برتر و کاربردی که توسط افراد واجد شرایط داوری خواهد شد جوایز نفیسی از شهرداری دریافت می کنند.

شایان ذکر است دبیرخانه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و روابط عمومی شهرداری گلستان محل دریافت مقالات می باشد و همزمان با روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش بلایای طبیعی در 5 دی ماه 1398 جوایز مقالات برتر اهدا خواهد شد.

نمایش ادامه آرشیو