دعوت مدیریت شهری گلستان از عموم شهروندان جهت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

پنجشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۸

سرپرست شهرداری، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر گلستان با ارسال پیامی ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، از عموم شهروندان جهت شرکت در راهپیمایی و همبستگی با آرمانهای امام (ره) دعوت به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ در پیام مشترک مدیریت شهری گلستان به مناسبت روز جهانی قدس آمده است:

«روز قدس به عنوان یادگار ارزشمند و تأثیرگذار حضرت امام (ره)، روز برآمدن امواج خروشان ملتهای آگاه و غیور علیه ظلم و ستم و روز بیداری مسلمانان و اتحاد آنها در مقابل دشمنان و مستکبرین عالم است. این روز مقدس، یادآور حماسه ای ماندگار، فریادی بی کرانه و مظلومیتی بی مرز است.

نامگذاري آخرين جمعه ماه مبارك رمضان با عنوان «روز قدس» نخستين قبله مسلمانان از آن جهت حائز اهميت است كه نور اميد در دل مستضعفان جهان روشن كرد و به فرصتي هميشگي براي توجه به سرنوشت فلسطين عزيز مبدل گرديد تا جهانيان بدانند سرنوشت قدس و مسلمانان با يكديگر پيوندي عميق و ارتباطي جدانشدني دارد.

ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، از عموم مردم شریف، مؤمن و روزه‌دار شهر گلستان دعوت می‌کنیم تا با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن لبیک مجدد به ندای ملکوتی امام راحل عظیم‌الشأن و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری، حمایت خود را از مقاومت اسلامی فلسطین تا آزادی کامل قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیستی اعلام نمایند.»

نمایش ادامه آرشیو