پیام مشترک رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر گلستان به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت دهه فجر

دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷

علی حسنی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر گلستان با پیامی فرا رسیدن ایا م الله دهه ی فجر را تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

والفجر و ليال عشر

خدای متعال را سپاس که به برکت نفس قدسی حضرت روح الله و ایثار وفداکاری شهیدان والامقام عصاره تاریخ بر صحیفه سرخ بهمن چکید و بهمن خونین را همچون رودی خروشان از ایثار در ایران عزیز روان و واژه های جهاد وشهادت را ازاوج اندیشه به ژرفای دل جاری ساخت.

دهه فجر آرمان ملتی است که برای برپایی ارزش های اسلامی، به خون سیدالشهدا (ع) تأسی کرد و با نثار خون خود نهال انقلابی را آبیاری کردکه باگذشت سی ونه سال از طلوع آن همچنان برای همه مردم آزاده واصیل جهان شایسته عزت و احترام و الگوی عملی مردم سالاری دینی و احترام به رأی اکثریت است.

این روزها، روزهایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ماست.

تقارن ایام دهه فجر و ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س)، امکان بهره گیری مضاعف از انوار هدایت الهی و برکات فاطمی را برای ملت ایران فراهم می سازد.

 بی‌تردید در 22 بهمن ماه امسال حضور مردم بار دیگر حماسه‌ای زرین از افتخار را بر تاریخ این مرز و بوم حک خواهد کرد و موجی خروشان در جای جای ایران اسلامی، روان خواهد شد.

اینجانبان ضمن عرض تسلیت ایام جانسوز شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س)، ایام فرخنده دهه فجر را به رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)، ملت حماسه آفرین و انقلابی و همشهریان محترم شهر گلستان تبریک و تهنیت عرض نموده، از درگاه حضرت دوست توفیق احیاء و پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی و عزت و اقتدار ایران عزیز را خواستاریم.

نمایش ادامه آرشیو