پروژه ملی زیرگذر سه راهی آدران زودتر از #موعد_مقرر به اتمام می رسد

پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۷

اتمام عملیات اجرایی زودتر از موعد پروژه زیرگذر سه راه آدران، نشانگر تعهد مدیریت شهری گلستان بر خدمت صادقانه و شفاف به شهروندان
شهردار گلستان افتتاح زودتر از موعد مقرر پروژه زیرگذر سه راه آدران را، نشانگر تعهد مدیریت شهری در راستای تكریم و ارج نهادن به شهروندان و ارائه خدمات مطلوب، صادقانه و شفاف به آنان برشمرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس عرب با اعلام این مطلب خاطر نشان کرد: آغاز عملیات اجرایی و یا افتتاح پروژه های عمرانی در پروسه زمانی زودتر از موعد مقرر نشانگر تعهد و پویایی است که شهرداری گلستان در راستای تکریم و ارج نهادن به شهروندان شریف و فهیم به آن پایبند بوده و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
وی افزود: شهرداری گلستان در اجرای پروژه های عمرانی در استان پیشتاز است و دلیل بر این ادعای ما نیز پیشرفت و افتتاح پروژه ها طبق برنامه زمان بندی شده و زودتر از موعد مقرر می باشد.
شهردار گلستان در خصوص فعالیت های شهرداری ادامه داد: پروژه های بزرگی مانند احداث زیرگذر سه راه آدران با 150 میلیارد ریال اعتبار، مجموعه ورزشی و استخر المپیک قلعه میر با 120میلیارد ریال، پنجمین ایستگاه آتش نشانی با 22 میلیارد ریال، فاز سوم احداث پارک و تفرجگاه در حاشیه رودخانه شادچای در محدوده 10 متری چهارم تا هشتم با 54 میلیارد ریال، ساماندهی و تکمیل دیوار ساحلی رودخانه شادچای از محدوده ده متری هشتم به سمت میمنت آباد با 45 میلیارد ریال و چندین پروژه دیگر که توسط شهرداری در کمتر از یک سال دیگر اجرا شده اند و در هفته دولت به بهره برداری خواهند رسید.
مهندس عرب افزود: پروژه زیرگذر سه راه آدران از جمله پروژه هایی بود که اجرای آن چندین سال به حالت تعطیل درآمده بود و کمتر کسی باور می کرد این مسئله در کمتر از یک سال علی رغم محدودیت های جابجایی تأسیسات و حجم عظیم پروژه، به سرانجام برسد. اما مدیریت شهری گلستان با اهتمامی که در خدمت به شهروندان داشت زودتر از موعد مقرر این پروژه را به پایان رساند.
وی در پایان گفت: تمامی سعی و تلاش ما و اعضای محترم شورای شهر تأمین رفاه شهروندان فهیم گلستان است و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
شهردار گلستان از همه شهروندان خواست تا با شهرداری در افتتاح و یا روند عملیات پروژه ها نهایت همکاری و تعامل را داشته باشند تا به وعده خود که همان«داشتن شهری زیباست» عمل نماید.

نمایش ادامه آرشیو