آتش نشانی گلستان آتش نشان افتخاری می پذیرد

شنبه ۲ تیر ۱۳۹۷

سرپرست آتش نشانی شهر گلستان گفت: سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري گلستان از علاقه مندان به آتش نشاني به عنوان شهروند آتش نشان ثبت نام به عمل مي آورد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان، #محمد_سلگی اظهار داشت: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گلستان هدف از برگزاری این دوره‌ها را آشنایی وبالا بردن فرهنگ #پیشگیری_از_حوادث و شناخت حریق جهت آمادگی ، مقابله و پیشگیری از انواع حوادث برای شهروندان محترم خصوصا خانواده ها به مرحله اجرایی در خواهد آورد.

وی افزود: این دوره‌ها #به_صورت_رایگان برای عموم مردم می‌باشد و توسط کارشناسان آتش‌نشانی سازمان هم بصورت تئوری و عملی برگزار می شود .
سلگی همچنین با اشاره به ضرورت جذب آتش نشان افتخاری، اضافه کرد : آتش نشانان افتخاری با فراگیری آموزش های مختلف مروج و پیام رسان در خانواده و شهر می باشند که این امر موجب کاهش حوادث و حفظ جان و مال شهروندان میگرددو در پایان دوره به آتش نشانان افتخاری پس از اتمام دوره آموزشی گواهینامه ارائه خواهد شد.

سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری گلستان با بیان اینکه انتظار داریم اصناف به ویژه صاحبان کارگاهای زیر زمینی در صف اول این دوره از آموزش ها باشند، اعلام کرد: معتقدیم ارایه آموزش های شهروندی به کاهش حوادث ، سوانح وآتش سوزی ها منجر می شود به همین خاطر این دورها از این پس بصورت مدام در شهر گلستان برپا خواهد بود.
علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۰۵۵۶۴۰۰ تماس و یا حضوری به محل ایستگاه مرکزی واقع در سر گلستان جنب پارک الهیه طبقه دوم واحد اداری مراجعه نمایند

نمایش ادامه آرشیو