پیام تسلیت شهردار گلستان به مناسبت ایام ارتحال حضرت امام خمینی (ره)

شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷

مهندس عرب ضمن تسلیت ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی گفت: باید تلاش کنیم تا غبار فراموشی بر اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) ننشیند و نسل جوان بیش از همه از این تفکرات روشن آگاهی یابند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس عرب شهردار گلستان با صدور پیامی ارتحال جانگداز حضرت امام خمینی معمار کبیر انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

بر اساس این گزارش متن کامل شهردار گلستان به شرح ذیل است: «انقلاب شكوهمند اسلامي ايران به عنوان اعجاز قرن آن­چنان با نام و ياد امام راحل(ره) عجين شده است كه به فرموده مقام معظم رهبري اين انقلاب بي‌نام و نشان او در هيچ جاي جهان شناخته شده نيست، مردی که قیامش را از پانزده خرداد 42 شروع کرد و در بهمن 57 آن را به بار نشاند.

امام خمینی(ره) با انقلاب خود توانست جایگاه ویژه‌ای در بین آزادی‌خواهان جهان پیدا کند زیرا او تنها برای رضای خدا قیام کرد و منافع شخصی در این مسیر نداشت و در کنار حفظ جایگاه مردم نقش بی‌بدیلی در برپایی، مدیریت، هدایت و استقرار نظام مقدس اسلامی داشت.

۱۴ خرداد روز ماتم درعزای والامردی است که در سایه تدبیرش هویت خویش را بازیافتیم و شاهد مهمترین حاصل سال ها تلاش فکری و جهادی ایشان در عرصه احیای دین و اصلاح جامعه یعنی پیروزی انقلاب اسلامی بودیم.

ما اکنون در قبال تدبیر و فداکاری های آن پیر فرزانه ناتوانیم اما این روزها فرصت خوبی برای اندیشیدن به آرمان های والا و اندیشه های عمیق آن ابرمرد تاریخ معاصر اسلام است. امروز باید تلاش کنیم تا غبار فراموشی بر اندیشه های امام ننشیند و نسل جوان بیش از همه از این تفکرات روشن آگاهی یابند.

در بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی معلم و طبیب دلها در حالی به سوگ آن سفر کرده می نشینیم که به واسطه لطف بیکران الهی، رهبری فرزانه و درس آموخته مکتب امام خمینی رضوان الله تعالی علیه سکان هدایت و رهبری ملت آزاده ایران و مسلمانان جهان اسلام را بر عهده گرفته و در پرتو عنایات حضرت ولی عصر(عج) به منزلگاه سعادت هدایت می نماید و ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ نیز نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملتی علیه استبداد و استعمار است که با نام و اندیشه و راه امام خمینی (ره) پیوندی جاودانه دارد.

اینجانب بر خود لازم می دانم سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل خمینی کبیر(ره) و همچنین قیام تاریخی پانزدهم خرداد را تسلیت عرض نموده و آرزومندم با پاسداری از آرمانهای والای بنیان گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) همواره برای اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی تلاش نمائیم.»

نمایش ادامه آرشیو