علی حسنی: اتحاد و همدلی در دوره پنجم شورای شهرگلستان مثال زدنی است

شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

عضو شورای اسلامی شهرگلستان: اتحاد و همدلی در دوره پنجم شورای شهرگلستان مثال زدنی است. همه مصوبات شورای شهر به اتفاق آرا بوده یعنی همه مصوبات در شورای شهر و تصمیمات کلان در شورای شهر همه  با ۹ رای بوده است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ علی حسنی رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهرگلستان تصریح کرد: این امر نشان از بلوغ فکری این دوره شوراها و بیانگر  همت و تلاش دوستان است که بتوانیم با همفکری همدیگر به مردم خدمت کنیم.
وی ادامه داد: یکی از اصلی ترین برنامه های ما در سال جاری تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از کالای ایرانی خواهد بود و شورای شهر به سهم خود در این زمینه کارهایی انجام خواهد داد.
این عضوشورای شهر گلستان درپاسخ به این سوال که آیا شوراهای اسلامی به جایگاه واقعی خود دست یافته اند اظهار داشت: شورا جایگاهش را در بین مردم تا حدودی زیادی پیدا کرده است.  یک ایراد اساسی که به قانون شوراها از نظر من وارد است، این است که شورا ، اسماً شورای شهر است. اما عملا فقط شورای شهرداری است. به نظر می رسد که در ایران هم مانند کشورهای خارجی ادارات خدمات رسان زیر نظر شورا قرار بگیرندتا با هماهنگی و همپوشانی بهتری برای شهر کار کنند .
وی رمز موفقیت  شوراها  را تعامل و اتحاد بین اعضا دانست و افزود : تنها راه موفقیت شورا در مسیر خدمتگزاری به مردم، تعامل و وحدت و انسجام در شورا دوری از تفرقه است. این اتحاد در شورای گلستان مثال زدنی است .
رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهرگلستان گفت :  در این دوره در کمیسیون حقوقی  چند مشکل و اختلاف کلانی که بین برخی مالکین با شهرداری وجود داشت، بررسی و مرتفع شد . از جمله مشکلاتی که در شهرک امام حسین (ع ) وجود داشت و درتلاشیم این مشکل واقعاً برای مردم نیز دردسرآفرین بوده است ، برای همیشه بسته شود.
حسنی تاکید کرد: در دوره پنجم اراده ای  قوی  وجود دارد تا  توافقات عمده  انجام شود و بتوانیم سرانه های فضای سبز، ورزشی و  فرهنگی شهر گلستان بالا ببریم. سرانه های عمومی گلستان با توجه به جمعیتی که دارد،  خیلی اندک است. اما  شورای شهر با همراهی شهردار تلاش می کند گام های بلندی در زمینه افزایش سرانه ها بردارد .

نمایش ادامه آرشیو