شهردار گلستان: رویکرد مدیریت ترافیکی شهر در خصوص تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی، زمینه‌ساز ایمنی و روان سازی ترافیک خواهد بود

دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

مهندس عرب از نصب 30 تابلو، علائم و تجهیزات ترافیکی در سطح معابر شهر گلستان جهت افزایش ایمنی معابر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهردار گلستان؛ مهندس عرب شهردار گلستان با اشاره به اینکه شهر گلستان به عنوان یکی از شهرهایی است که با  تراکم جمعیت مواجه می باشد، گفت: با توجه به تحولات عمرانی که در بلوار آیت الله سعیدی اعم از تعریض پل بر روی رودخانه شادچای، پروژه ملی زیرگذر سه راهی آدران و برداشت لاین کندرو انجام گردیده از بار ترافیکی این محور کاسته شد و اکنون با نصب علائم ترافیکی، جاده ساوه و بلوار اصلی گلستان ایمن سازی گردید.

وی اضافه کرد: رویکرد مدیریت ترافیکی شهر در خصوص  تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی، زمینه‌ساز ایمنی و روان سازی ترافیک خواهد بود که در این خصوص واحد ترافیک شهرداری گلستان، طی یک برنامه عملیاتی با بررسی های میدانی و استانداردسازی و ایمن سازی معابر سطح شهر بوسیله نصب تابلوها  را در دستور کار اقدامات اجرایی خود قرار داده اند.

شهردار گلستان خاطرنشان ساخت: این امر در سال 97 به صورت شبانه روزی  در دستور کار قرار دارد و تلاش می شود تا از پراکندگی تابلوها اجتناب گردد و جلوه یکپارچه و زیبایی از این المان‌های مهم در سطح شهر نیز بارز باشد و از طرفی تابلو و تجهیزات فرسوده نیز جمع آوری شوند.

مهندس عرب در پایان افزود: نصب این علائم اعم از؛ توقف ممنوع، از سرعت خود بکاهید، سرعت گیر، گذرگاه پیاده رو، حداکثر سرعت 40 کیلومتر، محل تردد معلولین و ... می باشد که در ماه جاری جانمایی و نصب گردیده است.

نمایش ادامه آرشیو