اتمام پروژه های گلستان با رویکرد عدالت محور در حال اجرا است

شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

مهندس جهان تاب گفت: اتمام پروژه های گلستان با رویکرد عدالت محور در حال اجرا است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس عباس جهان تاب ظهر جمعه طی سخنانی ضمن تشریح مهمترین مصوبات و اقدامات شورای شهر دوره پنجم در جمع نمازگزاران شهر گلستان اظهار داشت: اتحاد و همدلی بی نظیر شورای اسلامی شهر در دروه پنجم با انتخاب علیرضا عرب شهردار جوان، متعهد، متخصص و مجرب، نقطه قوت آغاز شورای اسلامی شهر بود که عملکرد چشمگیر ایشان دراجرای پروژه های عمرانی این امر را به اثبات رساند.

وی افزود: بعد از انتخاب شهردار، مهمترین دستور کار شورای اسلامی شهر گلستان اتمام پروژه های نیمه تمام بود که در تمامی محلات با رویکرد توسعه عدالت محور در حال اجراست و یا به بهره برداری رسیده است.

جهان تاب همچنین از تصویب واگذاری زمین جهت احداث سایت اداری خبرداد و گفت: تصویب واگذاری زمین با هدف احداث سایت اداری شهرستان بهارستان در شهر گلستان و تمرکز استقرار ادارات در مرکز شهرستان از دیگر مصوبات مهم شورای دوره پنجم بود.

وی در ادامه گفت: اهتمام ویژه به مسائل فرهنگی، ترافیکی، بهداشتی، زیست محیطی و ... همگام با اجرای پروژه های عمرانی و نیز در نظر گرفتن تسهیلات و امتیازات برای مردم در بافت فرسوده با هدف نوسازی و بهسازی شهر و همچنین پیگیری ترمیم و نوسازی لوله های فرسوده آب که ترکیدگی لوله های آب بخش عظیمی از بودجه شهرداری را برای آسفالت ناشی از آن به هدر می دهد.

رئیس شورای شهر گلستان در ادامه از واگذاری زمین به اداره پست، پزشکی قانونی، بیمه تأمین اجتماعی و اورژانس اجتماعی خبر داد و افزود: تصویب خرید دستگاه سی تی اسکن و دستگاه زباله سوز برای بیمارستان امام حسین (ع) و همچنین تعویض جداول فرسوده معابر شهر جهت هدایت بهتر آبهای سطحی سنگ فرش پیاده رو معابر اصلی شهر آسفالت روکش معابر بعد از مرمت لوله های فرسوده آب پیگیری احداث میدان امام حسین (ع) در ورودی شهرستان بهارستان و شهر گلستان از سمت اسلامشهر از خدمات انجام شده بوده است.

جهان تاب بیان داشت: اجرای کمربندی شمالی در جهت کاهش ترافیک جاده ساوه و ممنوعیت ورود ماشین های سنگین به این محور می تواند در این حوزه تحول آفرین باشد.

وی همچنین خاطر نشان ساخت ؛؛ساماندهی رودخانه شادچای و پایان معضلات زیست محیطی و آسیبهای اجتماعی احداث پارک مادر در رو دخانه شادچای در جهت بهره برداری عموم شهروندان و افزایش سرانه های فضای سبز پایان احداث پارک، فضای سبز و تفرجگاه در طول رودخانه شادچای از حریم راه آهن تا میمنت آباد تا پایان سال جاری و نیز آغاز احداث تفرجگاه در پارک جنگلی ریه با تمام امکانات تفریحی و احداث سالن های مختلف ورزشی در محلات شهر از قبیل مجموعه ورزشی و استخر المپیک قلعه میر، سالن ورزشی انقلاب سبزدشت می باشد.

جهان تاب بیان داشت: احداث و راه اندازی ایستگاه های آتش نشانی ۴ و ۵ در شهرک امام حسین (ع) و انتهای خیابان ۲۴ متری شهید چمران، احداث پارک بانوان در محله سبزدشت همچنان ادامه دارد و با بهره برداری از آن بانوان شهر با امنیت و طیب خاطر می توانند در آن به تفریح بپردازند.

وی همچنین از تصویب احداث۴باب کتابخانه در محلات مختلف شهر گلستان نیز خبر داد و افزود: احداث پروژه زیرگذر سه راه آدران بعد از چندین سال تعطیلی که با اهتمام شهردار و مجموعه شهرداری به پیشرفت ۸۰ درصد رسیده است و محرومیت زدایی از محله میمنت آباد، زیباسازی سطح شهر گلستان، کاهش تعرفه های نظام مهندسی و عوارض شهرداری ، آغازاحداث پایانه اتوبوسرانی و مسافربری، آغازاحداث پارک سوار در سه راه آدران، آغاز احداث سرویس بهداشتی در سه راه آدران و بازگشایی معابر در ورودی محلات و صدور مجوز احداث خانه جوان وخانه کشتی از مهمترین اقدامات و مصوبات شورای شهر برشمرد.

نمایش ادامه آرشیو