پیام تبریک شهردار گلستان به مناسبت فرا رسیدن روز معلم

دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

مهندس عرب: شکوفایی استعداد فرزندان این مرز و بوم با همت خستگی ناپذیر و خالصانه معلمان محقق می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان: متن کامل پیام تبریک مهندس عرب به شرح ذیل می باشد: «بار دیگر آفتاب روشنی بخش ۱۲ اردیبهشت از افق لاجوردین انقلاب شکوهمند اسلامی سر برزد و یاد و نام بزرگمرد عرصه علم و اندیشه و عشق و عرفان استاد علامه شهید مرتضی مطهری را در شبستان ایران عزیز طنین انداز نمود و چه زیبا و شایسته این روز عظیم را به روز معلم که چراغ گیتی فروز و شمع عالم افروز آفرینش است؛ نامگذاری نموده اند، تا هر کس با هر کلام و بیان و اقدام این رهپویان طریق انبیا را تکریم نموده و تقدیر نماید.

بی گمان ساختن آینده کشور و افتخار آفرینی در عرصه های گوناگون، جز با تلاش و همت شبانه روزی مجموعه آموزش و پرورش که خستگی ناپذیر و خالصانه در صدد آموزش و تربیت فرزندان این مرز و بوم و شکوفایی استعدادهای آنان و همچنین اعتلای علمی، اخلاقی و فرهنگی جامعه تلاش می کنند محقق نمی شود.

اینجانب به سهم خویش ضمن تبریک این روز بزرگ به تمامی معلمین عزیز و اساتید گرانقدر شهرستان بهارستان، درود و سلام خود را بر روح بلند و متعالی اندیشمند برتر جهان اسلام، شاگرد ممتاز مکتب امام، حوزه و دانشگاه استاد فرهیخته مرتضی مطهری تقدیم می دارم. امیدواریم همه فرزانگان عرصه شکوهمند آموزش و پرورش در مسیر پر رمز و راز تربیت نیروهای توانمند و متعهد برای نظام اسلامی موفق و موید باشند.»

 

نمایش ادامه آرشیو