صمد لطفی: اجرای پروژه های مهم نیازمند جذب اعتبارات استانی است

سه شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵

عضو شورای اسلامی گلستان ضمن با اهمیت دانستن اتمام پروژه های عمرانی در حال اجرا، جذب اعتبارات استانی را برای توسعه عمرانی شهر خواستار شد .

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ صمد لطفی عضو شورای اسلامی شهر گلستان در دیدار مدیریت شهری با نماینده مجلس شورای اسلامی و امام جمعه گلستان، با اشاره به پائین بودن منابع درآمدی شهرداری اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرداری از درآمد پائین برخوردار است و منابع پایدار در اختیار ندارد باید تمام تمرکز خود را برای به اتمام رساندن پروژه های در حال اجرا به کار ببریم و از تعریف پروژه های جدید پرهیز کنیم تا با به سرانجام رسیدن آنها، مردم از ثمرات پروژه ها بهره مند شوند.

لطفی اخذ منابع استانی در اجرای پروژه های مهم را خواستار شد و گفت: این امر باید با قدرت چانه زنی و پیگیری مستمر تحقق پیدا کند تا پروژه هایی که اجرای آنها از توان مالی شهرداری خارج است به انجام برسند.

وی تعریض معابر بویژه  را مهم توصیف کرد و عنوان نمود: در زمان صدر الاسلام هم حضرت محمد (ص) به ثواب راه سازی و راحتی مردم اشاره کرده است و امروزه نیز باید با این تفکر باید به تعریض معابر اقدام نمائید و این مسئله جز با واگذاری به مالکین میسر نیست.

وی در پایان ضمن تشکر از مهندس کاویانی شهردار گلستان خاطر نشان ساخت: شورای اسلامی شهر و شهرداری مکمل هم هستند و آرامش یا عدم آرامش یکی بر دیگری نیز تأثیر می گذارد و من در این مورد از شهردار گلستان بابت ایجاد آرامش در مدیریت شهری سپاسگزارم .

نمایش ادامه آرشیو