۱۴۰۰/۷/۱۸

مراسم معارفه سید محمد میرزمانی پیش از ظهر امروز با حضور مقامات و مسئولان استانی، شهرستانی و شهر گلستان در سالن اجتماعات شهید مطهری برگزار شد.

۱۴۰۱/۲/۱۱

 کلنگ هفت پروژه عمرانی در شهر گلستان، به‌مناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس شوراها بر زمین خورد.

۱۴۰۱/۸/۱

شهردار گلستان با اشاره به اینکه اجرای پروژه های عمرانی در راستای ایجاد رضایت مندی برای شهروندان است، اظهار کرد: محور فعالیت‌های دولت سیزدهم شفافیت و صداقت است و ما نیز باید در این راستا گام برداریم و اقدامات خود را باصداقت به مردم معرفی نمائیم.

۱۴۰۱/۸/۱۴

شهردار گلستان با اشاره به اجرای پروژه‌های ترافیکی و فرهنگ‌سازی در این زمینه گفت: بوستان ترافیک در زمینی به مساحت 8000مترمربع ساخته می شود.

۱۴۰۱/۸/۱۶

رودخانه شادچای که مشکلات زیست محیطی متعددی برای ساکنان حاشیه آن ایجاد کرده بود، با ایجاد پارک ساحلی این مشکلات رو به پایان است.

۱۴۰۱/۸/۱۸

شهردار گلستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری اظهار داشت: ارتباط با طبیعت و لذت بردن از مناظر زیبای آن راهی ساده اما مهم جهت کسب آرامش روح و روان آدمی است که در این بین کاشتن گل و گیاه می تواند بیشتر از هر عاملی، شادی و طراوت را به انسان هدیه دهد.

۱۴۰۱/۸/۲۱

شهردار گلستان خبر داد: پروژه تعریض کنار گذر جاده ساوه به زودی آسفالت میشود

۱۴۰۱/۸/۲۱

شهردار گلستان خبر داد: عملیات ساخت اولین پردیس سینمایی شهرستان در شهر گلستان آغاز شد.

۱۴۰۱/۸/۲۴

شهردار گلستان با حضور در استودیو رادیو تهران در برنامه پل مدیریت به صورت مستقیم با مردم به گفتگو پرداخت.

۱۴۰۱/۸/۲۶

 شهردار گلستان گفت: حاشیه رودخانه شادچای در گذشته با فاجعه زیست محیطی روبرو بود که اکنون پس از سالها انتظار، شهروندان شاهد تحولاتی عظیم در سطح این رودخانه 3 کیلومتری هستند.

آخرین اخبار
۱۴۰۳/۲/۲۲

سید محمد میرزمانی شهردار، نادر سازور رئیس شورا و اعضای شورای اسلامی شهر گلستان با صدور پیامی، فرخنده میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت را به مردم ولایتمدار گلستانی و حضرت ولی‌عصر تبریک و تهنیت گفتند.

 

۱۴۰۳/۲/۲۲

نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته بخش گلستان به امامت حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا موسوی امام جمعه شهرستان بهارستان و با حضور نوحی فرماندار بهارستان، سید محمد میرزمانی شهردار، نادر سازور رییس شورا و اعضای شورای اسلامی شهر گلستان، مردم ولایتمدار گلستانی، خانواده های معزز شهدا، مسئولین شهرداری برگزار شد.

۱۴۰۳/۲/۱۷

معاونت شهرسازی و معماری شهرداری گلستان اعلام کرد: شهروندان می‌توانند هنگام پیش‌خرید آپارتمان، برای اطلاع از مشخصات فنی و ضوابط قانونی، از سازنده شناسنامه فنی و ضوابط را درخواست کرده و سپس به صورت قانونی اقدام به پیش‌خرید نمایند.

۱۴۰۳/۲/۱۲

به مناسبت فرارسیدن روز جهانی کارگر، پیام تبریک مدیریت شهری گلستان منتشر شد. در این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم

۱۴۰۳/۲/۹

شهردار گلستان در پیامی نهم اردیبهشت سالروز تشکیل شوراها را به اعضای محترم شورای اسلامی شهر گلستان تبریک گفت. بسم الله الرحمن الرحیم

۱۴۰۳/۲/۵

ریاست محترم دادگستری و دادستانی بهارستان به همراه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گلستان از پروژه‌های عمرانی در حال اجرای شهرداری و شورا بازدید کردند.

۱۴۰۳/۲/۵

شهردار گلستان خبر داد: در راستای اجرای برنامه‌های بازآفرینی شهری پایدار، توانمندسازی و تحول اجتماع‌محور محلات کم‌برخوردار، دفتر بازآفرینی شهری در گلستان سال جاری افتتاح می شود.

۱۴۰۳/۲/۱

شهردار گلستان خبر داد: در راستای اجرای برنامه‌های زیباسازی منظر شهری و ایجاد محیطی سالم برای شهروندان، بوستان فدک نیز در منطقه سبزدشت بازسازی و نوسازی خواهد شد.

۱۴۰۳/۲/۱

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان: مردم عزیز و قدرشناس گلستانی امروز، همگام با سایر هم وطنان عزیز بعد از نماز عبادی و سیاسی جمعه، جنایت این رژیم کودک‌کش در غزه را ابراز و حمایت همه‌جانبه خویش از عملیات مقتدرانه و هوشمندانه #وعده_صادق علیه رژیم نامشروع، جنایتکار و متجاوز صهیونیستی را اعلام کردند.

۱۴۰۳/۲/۱

در راستای اجرای طرح نور (حجاب و عفاف) و به منظور ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه، اقداماتی جهت فضاسازی سطح شهر گلستان در حال انجام است.

۱۴۰۳/۲/۱

در همایشی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، نقش مردم بهارستان در برگزاری باشکوه مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی مورد تقدیر قرار گرفت.

۱۴۰۳/۱/۲۰

با توجه به لزوم فضاسازی به مناسبت این عید بزرگ، سطح شهر با نصب بنر توسط اداره ارتباطات شهرداری گلستان انجام شد.

۱۴۰۳/۱/۲۰

تیم فوتسال بهارستان به فینال جام رمضان استان تهران راه یافت و فردا در دیداری حساس به مصاف تیم رباط کریم می‌رود.

۱۴۰۳/۱/۱۸

نادیا نادری، فرزند یکی از همکاران شهرداری گلستان، در سومین دوره مسابقات بین‌المللی کاتای وادوكاپ ۲۰۲۴ مقام اول را کسب کرد.

۱۴۰۳/۱/۱۸

مردم شریف و انقلابی شهرستان بهارستان (شهر گلستان) با حضور باشکوه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف همزمان با انزجار از رژیم کودک‌کُش صهیونیستی اعلام کردند.

آمار سایت

  • بازدیدهای امروز : 2269
  • بازدیدهای دیروز : 3764
  • بازدیدهای ماه جاری : 24608
  • بازدیدهای سال جاری : 260990
  • بازدید کل : 11115477
  • تعداد اخبار سایت : 2046

بریده جراید روزنامه ها

تصویری وجود ندارد

لینک ها

ادارات شهرستان بهارستان

سازمان مدیریت بحران