۱۴۰۰/۷/۱۸

مراسم معارفه سید محمد میرزمانی پیش از ظهر امروز با حضور مقامات و مسئولان استانی، شهرستانی و شهر گلستان در سالن اجتماعات شهید مطهری برگزار شد.

۱۴۰۱/۲/۱۱

 کلنگ هفت پروژه عمرانی در شهر گلستان، به‌مناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس شوراها بر زمین خورد.

۱۴۰۱/۸/۱

شهردار گلستان با اشاره به اینکه اجرای پروژه های عمرانی در راستای ایجاد رضایت مندی برای شهروندان است، اظهار کرد: محور فعالیت‌های دولت سیزدهم شفافیت و صداقت است و ما نیز باید در این راستا گام برداریم و اقدامات خود را باصداقت به مردم معرفی نمائیم.

۱۴۰۱/۸/۱۴

شهردار گلستان با اشاره به اجرای پروژه‌های ترافیکی و فرهنگ‌سازی در این زمینه گفت: بوستان ترافیک در زمینی به مساحت 8000مترمربع ساخته می شود.

۱۴۰۱/۸/۱۶

رودخانه شادچای که مشکلات زیست محیطی متعددی برای ساکنان حاشیه آن ایجاد کرده بود، با ایجاد پارک ساحلی این مشکلات رو به پایان است.

۱۴۰۱/۸/۱۸

شهردار گلستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری اظهار داشت: ارتباط با طبیعت و لذت بردن از مناظر زیبای آن راهی ساده اما مهم جهت کسب آرامش روح و روان آدمی است که در این بین کاشتن گل و گیاه می تواند بیشتر از هر عاملی، شادی و طراوت را به انسان هدیه دهد.

۱۴۰۱/۸/۲۱

شهردار گلستان خبر داد: پروژه تعریض کنار گذر جاده ساوه به زودی آسفالت میشود

۱۴۰۱/۸/۲۱

شهردار گلستان خبر داد: عملیات ساخت اولین پردیس سینمایی شهرستان در شهر گلستان آغاز شد.

۱۴۰۱/۸/۲۴

شهردار گلستان با حضور در استودیو رادیو تهران در برنامه پل مدیریت به صورت مستقیم با مردم به گفتگو پرداخت.

۱۴۰۱/۸/۲۶

 شهردار گلستان گفت: حاشیه رودخانه شادچای در گذشته با فاجعه زیست محیطی روبرو بود که اکنون پس از سالها انتظار، شهروندان شاهد تحولاتی عظیم در سطح این رودخانه 3 کیلومتری هستند.

آخرین اخبار
۱۴۰۳/۴/۱۳

همایش پیام رسانان غدیر با هدف تجلیل از فعالان کنگره شهدای شهرستان بهارستان و موکب داران جشن های عید غدیرخم با اهتمام ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان در سالن اجتماعات سجادیه نسیم‌شهر برگزار شد.

۱۴۰۳/۴/۱۳

در راستای تداوم ارتباط مستقیم با شهروندان و رسیدگی به مشکلات و دغدغه‌های آنان، امروز چهارشنبه 13 تیرماه، ملاقات عمومی سید محمد میرزمانی شهردار گلستان با حضور نادر سازور رئیس شورا و محمد محمدعلیزاده و محمد زینتی اعضای شورای شهر در محل سالن جلسات شهرداری برگزار شد.

۱۴۰۳/۴/۱۲

به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر، کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد ویژه پرسنل شهرداری گلستان در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد و در این کارگاه، کارشناسان به بررسی آسیب‌های اجتماعی و راه‌های پیشگیری از اعتیاد پرداختند.

۱۴۰۳/۴/۱۲

با تلاش شهرداری و شورای اسلامی شهر گلستان، این شهر برای اولین بار صاحب بوستان و سالن ورزشی بانوان خواهد شد و این پروژه که در سال 1401 کلنگ‌زنی شده بود، در هفته دولت سال 1403 به بهره‌برداری می‌رسد.

۱۴۰۳/۴/۶

این با حضور نوحی فرماندار بهارستان، آقای علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ، حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای موسوی امام جمعه شهرستان بهارستان، قاسم علیزاده عطالو و سرکار خانم ابراهیمی از اعضای شورای اسلامی شهر گلستان در بازدید از میهمانی کیلومتری بلوار شهید طالقانی در حال برگزاری است.

۱۴۰۳/۳/۲۹

در اولین رزمایش جهادی تعیین ۵۰ قانون حقوق مردم در نوسازی بافت‌های فرسوده که با همکاری شهرداری و گروه‌های جهادی در محله سلطان‌آباد گلستان برگزار شد، ساکنان این محله از حقوق خود در نوسازی بافت‌های فرسوده، از جمله تخفیف در عوارض نوسازی و بسته‌های تشویقی مصوب شهرسازان آگاه شدند.

۱۴۰۳/۳/۲۹

سید محمد میرزمانی شهردار، نادر سازور رئیس شورا و اعضای شورای اسلامی شهر گلستان در پیام مشترک، فرارسیدن دهه امامت و ولایت و عیدهای سعید قربان و غدیر را به مردم شریف استان گلستان تبریک گفتند. در متن این پیام آمده است:

۱۴۰۳/۳/۲۹

به مناسبت عید سعید غدیر، شهرداری گلستان برنامه‌های متنوعی از جمله جشن‌ها، مسابقات، ایستگاه‌های صلواتی و فضاسازی معابر شهری را تدارک دیده است.

۱۴۰۳/۳/۲۰

دفتر حاج حسن قشقاوی نماینده مردم شریف شهرستانهای بهارستان رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با حضور حجت السلام والمسلمین موسوی امام جمعه شهرستان بهارستان، دکتر میرزمانی شهردار گلستان و جمعی از معتمدین و اهالی شهرستان بهارستان افتتاح گردید.

۱۴۰۳/۳/۲۰

مردم شهر گلستان در کنار مسئولین شهری و شهرستان در سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در سالن ورزشی نام آوران گرد هم آمدند و این روز خجسته و پیوند آسمانی را جشن گرفتند.

۱۴۰۳/۳/۱۳

شهردار گلستان از افتتاح سرای محله شکوفه در هفته دولت خبر داد.

۱۴۰۳/۳/۱۳

روابط عمومی و واحد زیباسازی در آستانه سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره)، بنیانگذار انقلاب اسلامی، شهرداری گلستان با اجرای طرح‌های مختلف فضاسازی، فضای غم و اندوه را در سطح شهر عطرآگین کرد.

۱۴۰۳/۳/۱۳

بسم الله الرحمن الرحیم

رحلت جانگداز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد، یادآور رشادت ها، ایثار و فداکاری مردمی است که در راه تحقق آرمان های والای انقلاب اسلامی جان خود را نثار کردند.

۱۴۰۳/۳/۸

آیین گرامی داشت هفتمین روز شهادت شهدای خدمت در شهرستان بهارستان شهر گلستان برگزار شد.

آمار سایت

  • بازدیدهای امروز : 1754
  • بازدیدهای دیروز : 2871
  • بازدیدهای ماه جاری : 9240
  • بازدیدهای سال جاری : 432441
  • بازدید کل : 11286928
  • تعداد اخبار سایت : 2066

بریده جراید روزنامه ها

تصویری وجود ندارد

لینک ها

ادارات شهرستان بهارستان

سازمان مدیریت بحران