نصب تصویر شهدای امر به معروف شهر در مقابل گلزار شهدای گمنام

دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵

شهردار گلستان این اقدام را در راستای زنده نگه داشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس بهروز کاویانی شهردار گلستان افزود: این اقدام در راستای معرفی شهدا به نسل های انقلاب، پراکندن عطر ایثار و شهادت در شهر، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام شده است.
وی اضافه کرد: نصب تصاویر شهدا در سطح شهر که مورد حمایت مردم و مسئولین هست، حضور شهدا را ملموس تر می کند و این اقدام خود امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است، تا شهدا را از یاد نبریم و مسیر را گم نکنیم.
کاویانی ادامه داد: شهر گلستان از اینکه اولین شهید امر به معروف و نهی از منکر کشور را تقدیم ساحت نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است، به خود می بالد و نصب تصویر ایشان در مقابل گلزار شهدای گمنام این شهر ادای دینی است که شهدای گرانقدر  بر گردن همه ما دارند.
وی ادامه داد: علاوه بر این  تمثال مبارک شهدای شهر گلستان در رفیوژ جاده تهران ساوه توسط شهرداری در گذشته نصب گردیده و امروز این مجموعه خدمت رسان در امر ترویج فرهنگ شهادت و ایثار اهتمام دارد.
مدیریت شهری گلستان اضافه کرد: این اقدام در راستای انتقال پیام شهدا، استقرار اسلام ناب محمدی(ص)، امر به معروف و نهی از منکر، ولایت مداری و زمینه سازی ظهور و درس از عاشورا است.

نمایش ادامه آرشیو