بازدید مسئولین ارشد شهرستان بهارستان از پروژه‌های عمرانی شهرداری گلستان

چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان، در این بازدید که امروز انجام شد، آقایان علیشپور و احمدی، روسای محترم دادگستری و دادستان بهارستان، به همراه سید محمد میرزمانی شهردار، نادر سازور رئیس شورا و اعضای شورای اسلامی شهر گلستان از پروژه‌های سرای محله بوستان الهیه، تعریض پل بر روی رودخانه شادچای، احداث بوستان حاشیه رودخانه شادچای، سرای محله مدرس، پایانه مسافربری، سرای محله شهرک امام رضا(ع)، پروژه ساخت استادیوم 10 هزار نفری، آرامستان وادی رحمت شهر، سالن اشتغال و کارآفرینی و سرای محله شهرک شکوفه بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید، شهردار گلستان به ارائه توضیحات در خصوص پیشرفت فیزیکی و برنامه‌های زمان‌بندی هر پروژه پرداخت و همچنین، اعضای شورای اسلامی شهر گلستان و روسای دادگستری و دادستانی بهارستان نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص این پروژه‌ها ارائه نمودند.

لازم به ذکر است که شهرداری گلستان در سال 1403 با هدف توسعه متوازن و کاهش نابرابری در سطح شهر، اقدام به اجرای پروژه‌های عمرانی متعددی در نقاط کم برخوردار و با رشد سرانه پایین نموده است.

گفتنی است، این بازدید در راستای تعامل و هم‌افزایی بین مسئولین شهر و شهرستان بهارستان برای تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی و خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان انجام شد.

نمایش ادامه آرشیو