دعوت مدیریت شهری گلستان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳

 

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گلستان در آستانه‌ی فرا رسیدن روز جهانی قدس، با صدور پیامی مشترک از مردم ولایتمدار این شهر برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل آوردند. به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان، در متن این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس، روز فریاد مظلومان عالم علیه ظلم و استکبار جهانی است.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز تجدید میثاق با آرمان های بلند امام خمینی (ره) و روز فریاد رسای ملت مسلمان ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

ما مردم مسلمان ایران، همواره در طول تاریخ نشان داده ایم که در برابر ظلم و ستم سکوت نخواهیم کرد و تا آزادی کامل قدس شریف از چنگال صهیونیست های غاصب، به مبارزه خود ادامه خواهیم داد.

امسال نیز در آستانه‌ی روز جهانی قدس، از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهر گلستان دعوت می کنیم تا با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی روز قدس، بار دیگر انزجار خود از رژیم اشغالگر قدس و حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را به جهانیان نشان دهند.

راهپیمایی روز قدس، نماد وحدت و انسجام امت اسلامی در برابر ظلم و ستم است و حضور پرشور مردم در این راهپیمایی، پیامی رسا به مستکبران عالم خواهد بود که ملت ایران تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی از آرمان های خود دست نخواهد کشید.

زمان: روز جمعه، 17 فروردین 1403

مکان: از فلکه دوم گلستان تا مصلی بزرگ صاحب الزمان (عج)

حضور شما مردم ولایتمدار، مایه عزت و افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

نمایش ادامه آرشیو