پایش و احصا کامل مشکلات شهری گلستان در برنامه پل مدیریت

سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱

شهردار گلستان با حضور در استودیو رادیو تهران در برنامه پل مدیریت به صورت مستقیم با مردم به گفتگو پرداخت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ دکتر میرزمانی گفت: ما در مجموعه شهرداری گلستان سعی کردیم با برنامه ریزی و پایش مسائل شهری نسبت به کمبود ها و رفع آنها قدم برداریم که با همراهی اعضای پارلمان شهری و مردم اقدامات خوبی انجام داده ایم.

شهردار گلستان با اشاره به تراکم بالای شهر گلستان تصریح کرد: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر گلستان نسبت به پایش مشکلات در حوزه های فرهنگی، ورزشی، فضای سبز، خدمات و... در شهر اقدامات خوبی انجام شد تا بتوانیم در این راستا به مردم خدمت رسانی کنیم.

در حوزه سرانه ورزشی ما 14 سانتی متر فضای ورزشی داشته ایم که توانستیم در 2 ماه، 4 زمین ورزشی را به بهره برداری برسانیم و در اختیار مردم عزیز قرار دهیم و همچنین 2 سالن ورزشی چند منظور تخصصی نیز در محله سبزدشت ویژه بانوان و احداث یک مجموعه ورزشی در محله قلعه میر ویژه آقایان در دست اقدام داریم.

میرزمانی با اشاره به اینکه شهر گلستان در سابق، دارای یه مجموعه فرهنگی در شهرک امام حسین(ع) بوده که اصلا جوابگوی مردم نبوده که با اضافه کردن 11 هزار متر مربع به این سرانه ها اقدامات خوبی انجام شده است.

مدیریت شهری گلستان در خصوص آسفالت ریزی در معابر گفت: در چند ماهه گذشته مجموعه معاونت عمرانی شهرداری تقریبا 157 هزار متر مربع از سطح شهر را با 22 هزار تن آسفالت پوشش دادیم که اقدامی مهم جهت رفاه حال شهروندان عزیز است.

نمایش ادامه آرشیو