از سرگیری تعریض و بازگشایی ورودی قلعه میر توسط شهرداری گلستان

یکشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۹

مدیریت شهری گلستان و نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از ورودی محله قلعه میر، تعریض و بازگشایی ورودی این محله را مورد بررسی قرار دادند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ حسن نوروزی نماینده شهرستانهای بهارستان و رباط کریم در مجلس شورای اسلامی به همراه حمید قاسمیان شهردار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر گلستان با حضور در ورودی محله قلعه میر با بررسی و واکاوی مشکلات، بر تعریض و بازگشایی ورودی این محله تأکید کردند.
حمید قاسمیان، شهردار گلستان در حاشیه این بازدید ضمن مصاحبه با خبرنگار روابط عمومی، اظهار داشت:  طرح تعریض خیابان های شهر بر اساس نیازسنجی و اولویت‌بندی کارشناسان حوزه‌های مختلف ترافیکی و شهرسازی و در راستای بهسازی معابر، روان‌سازی تردد عمومی شهروندان و کاهش بار ترافیکی درحال پیگیری و اجرا است.
وی با بیان این‌که تعریض خیابان ورودی محله قلعه میر یکی از مطالبات بحق مردم است، گفت: این معضل در برخی نقاط دیگر شهر نیز وجود دارد که سبب ایجاد نازیبایی بصری در سطح شهر نیز شده است و مدیریت شهری با درک اهمیت این موضوع، تعیین تکلیف املاک معارض و تعریض معابر کم‌عرض را بر حسب اولویت در دستور کار خود قرار داده است.
قاسمیان یادآور شد: در گذشته با برخی از مالکان واقع در طرح تعریض توافقات لازم انجام شده و مالکان مطابق با مجوزهای صادر شده، نسبت به عقب نشینی اقدام کرده اند که با تخریب بناها و دیوارهای قدیمی جامانده در طرح، تعریض این معبر رنگ واقعیت به خود خواهد دید.
شهردار گلستان در پایان با بیان اینکه با تعریض این بخش از خیابان، رفت و آمد عابرین پیاده و خودروها تسهیل و ترافیک خیابان اصلی قلعه میر روان‌تر خواهد شد، خاطرنشان ساخت: با توجه به وجود بازار مبل امام رضا (ع) در این محله، این اقدام با جذب مشتری و سوق مشتریان به آن خواهد شد که مصداق بارز کمک به جهش تولید است.

نمایش ادامه آرشیو