موسی قلی زاده: فرسودگی لوله های انتقال آب، هزینه زیادی برای شهرداری دارد.

شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ موسی قلی زاده نائب رئیس شورای اسلامی شهر گلستان در دیدار مدیریت شهری با فرماندار و نماینده مجلس ضمن استقبال از برگزاری این نشستها جهت رفع مشکلات شهر و شهروندان، برخی از مشکلات شهر را چنین مطرح کرد.

وی با اشاره به اینکه استعلامات آب، برق و گاز از شهرداری باعث مشکلاتی برای شهروندان شده است، گفت: این مسئله نیازمند بازنگری و در نظر گرفتن صرفه و صلاح شهروندان نیز هست و امیدوارم تدبیری اندیشیده شود تا جهت نصب انشعابات نیازی به استعلام از شهرداری نباشد.

قلی زاده خاطر نشان ساخت: یکی دیگر از مشکلات شهر، وجود سد معبر بویژه در خیابان مدرسه است که با توجه به وجود چندین مدرسه در این خیابان لازم است با همکاری شهرداری و نیروی انتظامی این معضل نیز برطرف گردد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر گلستان افزود: وجود نمایشگاههای ماشین در سطح شهر بویژه در جاده ساوه که معمولا در بر جاده و کندرو پارک می کنند از دیگر مشکلات پیش روی شهر است.

وی ادامه داد: آنچه که برای شهرداری و مدیریت شهری هزینه مضاعفی دارد، پوسیدگی و فرسودگی لوله های انتقال آب است که گاهی حفاری های ناشی از پوسیدگی لوله ها بلافاصله بعد از آسفالت یک معبر اتفاق می افتد و شهرداری مجبور است مجددا نسبت به ترمیم آسفالت اقدام نماید که در این خصوص انتظار می رود تعویض این لوله ها توسط اداره آبفا تسریع گردد.

نمایش ادامه آرشیو