مهندس عرب: تعریض و بازگشایی معابر ادامه خواهد داشت.

دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶

تخریب دومین ملک در انتهای خیابان 14 معصوم (ع) با همت شورای اسلامی شهر و مهندس عرب در توافق با مالک جهت تعریض و بازگشایی معابر صورت گرفت.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس عرب سرپرست شهرداری گلستان در بازدید از پروژه تعریض و بازگشایی انتهای خیابان 14 معصوم (ع) اظهار داشت: در ادامه تعریض و بازگشایی معابر شهر گلستان دومین ملک در انتهای خیابان 14 معصوم (ع) که عبور و مرور شهروندان را با مشکلات عدیده ای مواجه ساخته بود تخریب و بازگشایی شد.
در این بازدید که مهندس جهان تاب رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر نیز حضور داشتند، سرپرست شهرداری گلستان افزود: با توجه به عدم طراحی صحیح اغلب معابر شهر و بافت فرسوده آن، رشد سریع و تراکم جمعیت و افزایش خودروها، حمل و نقل درون شهری یکی از مهمترین چالشهای پیش روی شهر گلستان است.
مدیریت شهری گلستان ادامه داد: این ملک که در انتهای خیابان ۱۴ معصوم (ع) محله حسن آباد واقع شده بود، برای سهولت در عبور و مرور و رفاه حال شهروندان در حال تخریب و بازگشایی معابر است.
مهندس عرب با اشاره به اینکه مدیریت شهری با برنامه ریزی های صورت گرفته به دنبال ساماندهی و کاهش ترافیک است، بیان کرد: در این زمینه علاوه بر تعریض انتهای خیابان 14 معصوم، تعریض جاده ساوه که به زودی به بهره برداری خواهد رسید، کمک شایانی به کاهش ترافیک خواهد کرد.
سرپرست شهرداری گلستان در پایان یادآور شد: توافقات دیگری نیز در زمینه تعریض ورودی شهرکها صورت گرفته است که با نهایی شدن توافق، شاهد تعریض آنها خواهیم بود.

نمایش ادامه آرشیو