مهندس عرب: رشد قابل توجهی در اجرای مطلوب پروژه های عمرانی دیده می شود

شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶

مدیریت شهری گلستان از پیشرفت فیزیکی برنامه های عمرانی و خدماتی شهرداری در راستای رفاه حال شهروندان و بهبود کیفیت خدمات در شهر گلستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس علیرضا عرب سرپرست شهرداری گلستان با اعلام این خبر گفت: طی سه ماه گذشته برنامه های مختلفی در زمینه های گوناگون عمرانی، خدمات شهری، رفاهی، اجتماعی و ... در شهر گلستان در حال اجراست که از مهم ترین آنها می توان به اجرای پارک قابل افتتاح رودکنار شادچای، پل زیرگذر سه راهی آدران، مجموعه ورزشی و استخر قلعه میر، زور خانه (ورزش های پهلوانی و باستانی)، ساماندهی رودخانه شادچای (بین ده متری چهارم تا انتهای میمنت آباد)، پل زیرگذر سه راهی آدران، جدولگذاری، خشکه چینی و  آسفالت گسترده در سطح شهر، ادامه ساماندهی کانال سیاب و... اشاره کرد.
مهندس عرب با اشاره به ارائه خدمات بهینه توسط شهرداری به شهروندان اظهار داشت: شهردای گلستان با حمایت شورای اسلامی شهر خود را خدمتگزار مردم می داند و علاوه بر تکریم ارباب رجوع  ارائه خدمات بهینه و مطلوب، به تعریف و اجرای چندین پروژه همت گماشته است.
وی خاطر نشان ساخت: استمرار و ارتباط بیشتر خدمات رسانی به شهروندان با  بهره گیری از توان و پتانسیل های بالقوه شهرداری و شورای اسلامی شهر در اداره امور شهر است که از این رو مجموعه مسئولان شهری گلستان تمام وقت، آماده پذیرش و رتق و فتق امور شهروندان و رسیدگی به نیاز ها و خواسته های شهروندان خواهد بود.
سرپرست شهرداری گلستان در پایان تصریح کرد: مدیریت هر شهر به سه عنصر شهر، شهروندان و شهرداری بستگی دارد، تعامل دو سویه و مستقیم بین شهروندان و شهرداری موجب ایجاد مشارکت می شود و هر اندازه مشارکت مردم در اداره شهر بیشتر شود، حس تعلق آنان به شهر نیز افزایش می یابد.

نمایش ادامه آرشیو