تشریح روند اجرای عملیات عمرانی پروژه احداث زیرگذر سه راه آدران

یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶

سرپرست شهرداری گلستان گفت: با بتن ریزی آخرین مرحله سقف تابلیه پروژه پل زیرگذر سه راهی آدران، مسیر گلستان به رباط کریم کمتر از یک ماه دیگر بازگشایی می شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ علیرضا عرب سرپرست شهرداری گلستان در گفت و گو با خبرنگار پانا شهرستان های  تهران اعلام کرد: با احداث مرحله دوم از بازگشایی پل زیرگذر سه راهی آدران دسترسی شهروندان از گلستان به رباط کریم تسهیل می یابد و این، گامی دیگر در جهت توسعه و پیشرفت این پروژه ملی محسوب می شود.
وی ادامه داد: اجرای این پروژه که با تلاش شبانه روزی مدیریت شهری گلستان و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر شکل گرفته، اکنون پس از گذشت دو ماه به پیشرفت 65 درصدی دست یافته و قصد داریم کمتر از یک ماه مشکلات عبور و مرور شهروندان فهیم گلستانی را مرتفع سازیم.
عرب ظمن اظهار تشکر از شکیبایی شهروندان در روند اجرای این پروژه ارزشمند گفت: تقاطع سه راهی آدران  در مهمترین بخش شهر گلستان قرار دارد که تکمیل آن نقش بسزایی در کاهش ترافیک این محور مواصلاتی و ترانزیتی ایفا می کند.
منتخب شورای اسلامی شهر گلستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پروسه طولانی اجرای پروژه های عمرانی شهر، این را امری مهم و  اجتناب ناپذیر خواند و افزود: اجرای کیفی پروژه ها زمان بر است و بی شک دقت در اجرای طرح های عمرانی به نفع شهر و مهمتر از آن به نفع شهروندان است.

نمایش ادامه آرشیو