توسعه متوازن شهر گلستان با تقسیم عادلانه سرانه های عمرانی، ورزشی و خدماتی در محلات مختلف

سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶

مهندس عرب: تقسیم عادلانه پروژه های ورزشی، فرهنگی، خدماتی و رفاهی باعث توسعه متوازن شهر گلستان می شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس عرب سرپرست شهرداری گلستان در خصوص تکمیل پروژه های عمرانی شهرداری گلستان با بیان اینکه این شهرداری چندین پروژه در دست اقدام دارد، اظهار داشت: مدیریت شهری گلستان شعار سال 1396 را با اقتصاد مقاومتی، به معنی واقعی کلمه معنی کرده و چندین پروژه عمرانی، ورزشی، خدماتی و رفاهی در دست اجرا دارد.
وی ادامه داد: با توجه به تراکم بالای جمعیت در شهر گلستان و کمبود سرانه ها، شهرداری گلستان با متمر کز کردن فعالیتهای خود در افزایش سرانه ها به احداث پروژه هایی از قبیل احداث دیوار ساحلی و پارک رود کنار شادچای در چندین نقطه به صورت همزمان، مجموعه ورزشی و استخر قلعه میر، ادامه ساماندهی کانال سیاب، پل غیر همسطح سه راهی آدران، تعریض پل جاده ساوه بر روی رودخانه شادچای، زورخانه (ورزش های باستانی و پهلوانی)، بوستان بانوان و ساختمان شهرداری که در هفته دولت کلنگ آن به زمین خورد، اقدام نمود.
مدیریت شهری گلستان با اشاره به پیشرفت مطلوب احداث این پروژه ها گفت: خبرهای خوبی برای شهروندان در دهه مبارک فجر داریم و چندین پروژه مهم از جمله مجموعه ورزشی و استخر قلعه میر افتتاح و در اختیار عموم  شهروندان قرار خواهد گرفت.
مهندس عرب خاطر نشان ساخت: علاوه بر پروژه های یاده شده، اقدامات مهم خدماتی نیز از قبیل آسفالت، جدول گذاری و پیاده رو سازی گسترده معابر از  شهریور ماه تاکنون انجام شده و تا پایان سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.
سرپرست شهرداری گلستان در پایان با تأکید مجدد بر لزوم مشارکت شهروندان در مدیریت شهری بیان داشت: از عموم شهروندان درخواست می شود هرگونه انتقاد، پیشنهاد، نظر و مشکلات محله خود را از طریق راههای ارتباطی اعلام شده از طرف شهرداری، به مدیریت شهری انعکاس دهند تا اقدامات متناسب با درخواست ایشان صورت پذیرد.

نمایش ادامه آرشیو