دیدار سرپرست شهرداری گلستان با جمعی از شهروندان و معتمدین محل

یکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶

مهندس عرب در بازدید از محله قلعه میر با جمعی از شهروندان دیدار و نسبت به رفع مشکلات در یک فضای مثبت و تعاملی قول مساعد داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس علیرضا عرب سرپرست شهرداری گلستان در جریان بازدید از قلعه میرو پروژه های عمرانی شهر با جمعی از اهالی و معتمدین این محل دیدار کرد.
در این دیدار که در فضایی صمیمی صورت گرفت، شهروندان قدرشناس محله قلعه میر گلستان مشکلاتی از قبیل آسفالت خیابانها و کوچه ها، تکمیل مجموعه ورزشی و استخر قلعه میر و وضعیت رفت و روب و تنظیف معابر و ... مطرح کردند و در ادامه مهندس عرب سرپرست شهرداری گلستان با اشاره به توصیه حضرت امام (ره) در خصوص حل مشکلات مردم و ضمن ارائه گزارشی مختصر از اقدامات انجام شده، نسبت به رفع مسائل و مشکلات مطرح شده قول مساعد داد.
وی افزود: همانطوری که شهروندان با پرداخت عوارض شهرداری را یاری می نمایند، متقابلاً می بایست شهرداری نیز به آنها خدمات ارائه کند و همچنین سعی بر این است در تقسیم خدمات شهر نهایت عدالت را رعایت کرده و تمام نقاط شهر رابه یک چشم نگاه کنیم امیداوریم با پیگیری شما شهروندان عزیز بتوانیم مشکلات را یکی پس از دیگری حل کنیم تا اگر یک روزی دوباره دیداری صورت گرفت انشاءا…شرمنده شما عزیزان نباشیم و رضایت خداوند متعال را جلب کرده باشیم .

نمایش ادامه آرشیو