یکی از بزرگ ترین استخرهای استان تهران تا دهه مبارک فجر 96 در گلستان به بهره برداری می رسد

یکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶

سرپرست شهرداری گلستان از اجرای دیواره های بتونی سالن های ورزشی و اداری مجموعه ورزشی و استخر قلعه میر خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس عرب سرپرست شهرداری گلستان با اشاره به این که یکی از بزرگ ترین استخرهای استان تهران تا دهه مبارک فجر 96 در گلستان به بهره برداری می رسد، گفت: پروژه مجموعه ورزشی و استخر قلعه میر که با اعتبارات داخلی در حال ساخت است و آخرین روند پیشرفت فیزیکی پروژه مذکور شامل قالب بندی و بتن ریزی سالن های ورزشی و اداری مجموعه ورزشی با پیشرفت رو به رشدی همراه است.
وی ضمن رضایمندی از پیشرفت پروژه گفت: این پروژه جزء پروژه های مهم عمرانی شهرداری گلستان است که با تکمیل استخر و بهره برداری از مجموعه ورزشی در آینده ای نزدیک، محله قلعه میر گلستان را به منطقه تفریحی و ورزشی در منطقه تبدیل خواهد کرد.
مهندس عرب افزود: شهرداری گلستان با حمایت شورای اسلامی شهر و مسئولین شهرستان و استانی، احداث چندین پروژه مهم عمرانی را در دستور کار خود قرار داده است که استخر ورزشی و تفریحی شهرک قلعه میر یکی از این پروژه ها است که عملیات اجرایی آن در مرحله دیوار چینی و بتن ریزی و نما کاری است.
 سرپرست شهرداری گلستان در پایان عنوان کرد: احداث مجموعه ورزشی و استخر واقع در شهرک قلعه میر جنب شهرداری ناحیه 1 با اعتباریبالغ بر90/000/000/000 ریال و به متراژ 3185 متر مربع در دستور کار شهرداری قرار دارد.

نمایش ادامه آرشیو