حضور کارشناسان آتش نشانی در مدارس جهت آموزش نکات ایمنی و پیشگیری حوادث

سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶

حضور کارشناسان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گلستان در مدارس شهر گلستان جهت آموزش نکات ایمنی و پیشگیری حوادث مترقبه در حا اجراست.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی با اشاره به اهداف ابن برنامه آموزشی اظهار داشت: اجرای طرح آموزش دانش آموزان و آشنایی آنان با ادوات آتش نشانی و آگاهی از نحوه مقابله با حریق از جمله برنامه های مهم و اصلی سازمان آتش نشانی شهرداری گلستان است.
وی ادامه داد: با این اقدام می توان زمینه های رشد و آگاهی را بین شهروندان و دانش آموزان گسترش داد و از وقوع حوادث و گسترش خسارات ناشی از حریق جلوگیری کرد.
عبدالهی بیان کرد: در این دوره دانش آموزان با شغل آتش نشانی و موارد ایمنی در منزل، شناخت لوازم خطرناک، شماره تلفن 125 آتش نشانی و غیره آشنا شدند.
ایشان خاطرنشان ساخت: نحوه استفاده از کپسولهای آتش نشانی و انواع خاموش کننده ها در برابر خطرات احتمالی از قبیل آتش سوزی و گاز گرفتگی از دیگر آموزشهایی بود که دانش آموزان با آن آشنایی پیدا کردند.
عبدالهی ادامه داد: دانش آموزان با آموزشهای لازم می توانند آمادگی بهتری در مواجهه با حوادث در مدرسه، مسیر و منزل داشته باشند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی در پایان تصریح کرد: واحد آتش نشانی و ایمنی شهرداری گلستان برنامه های مختلفی را برای فرهنگ سازی در دستور کار قرار داده است که در مدارس دیگر سطح شهر گلستان نیز به مرحله اجرا در می آورد.

نمایش ادامه آرشیو