بازدید رئیس شورای اسلامی شهر گلستان به همراه بخشدار گلستان از اداره ثبت

پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶

بازدید مهندس جهان تاب رئیس شورای اسلامی شهر و طاهرخانی بخشدار گلستان از اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان بهارستان انجام شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس عباس جهان تاب رئیس شورای اسلامی شهر گلستان در بازدید از اداره ثبت شهرستان به همراه رضا طاهر خانی یادآور شد: به دلیل عدم استقرار برخی ادارات شهروندان برای انجام امور اداری به شهرستان های مجاور مراجعه می کنند که با استقرار اداره ثبت، میزان ارائه خدمات به مردم افزایش و در پی آن رضایت آنها نیز ارتقا خواهد یافت.
وی با اشاره سخنان فرماندار شهرستان بهارستان که به گذشت بیش از چندین سال از تأسیس شهرستان و کمبود منابع انسانی و امکانات سخت‌افزاری ادارات در شهرستان بهارستان تصریح نمود: یکی از اولویت های مهم سال جاری در شهرستان تکمیل و استقرار کامل اداراتی نظیر ثبت اسناد و املاک، پزشکی قانونی و هلال احمر می‌باشد.
رئیس شورای اسلامی شهر گلستان در پایان خاطر نشان ساخت: این اداره جنب اداره آب و فاضلاب شهرستان بهارستان و در ورودی کوی گلستان مستقر بوده و ساختمان اداری آن با مجموع ۷۵۰ متر مساحت که دارای پارکینگ و آسانسور است، توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر گلستان واگذار شده است.

نمایش ادامه آرشیو