پیام سخنگوی شورای اسلامی شهر گلستان بمناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، ایام سوگواری سیدالشهدا (ع) و بازگشایی مدارس

یکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶

موسی مرحمتی با انتشار پیامی، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، ایام سوگواری سیدالشهدا (ع) و بازگشایی مدارس را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ موسی مرحمتی سخنگوی شورای اسلامی شهر گلستان ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس، ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) را تسلیت گفت.

بر اساس این گزارش، متن کامل این پیام به شرح ذیل می باشد؛ «بسمه تعالی، ورق خوردن برگهای تقویم زندگی، ما را به پایان شهریور نزدیک ساخت، روزی که در قاموس خاطرات مردم این سرزمین جاودان گشت تا آیه های سبز استقامت گلزار سرخ رشادت را بیاراید و تاریخ را به حرمت یاران حضرت خمینی(ره) به تعظیم وادار کند.

دفاع مقدس، مکتبی آرمانی بود که دانش آموزان مدرسه عشق در کلاس ایثار مشق رشادت نگاشتند و با حضور در سنگر خاکی آن دوران روایتگر قصه وصال عاشقان کربلا شدند.

اینک که ایام هفته دفاع قهرمانانه مقدس و ایام بازگشایی مدارس، مراکز آموزشی و دانشگاهها با روزهای اندوهبار دهه اول محرم و شهادت سید و سالار کربلا، عاشورایی شده است، این تقارن ارزشمند را غنیمت شمرده، یاد شهیدان حماسه ساز روزگاران حماسه و نبرد را گرامی داشته و با تاسی از نهضت خونین عاشورا از درگاه ایزد منان آرزوی سال تحصیلی سرشار از خیر و برکت برای دانش آموزان، دانشجویان و فراگیران مراکز آموزشی برای سنگرداران عرصه مجاهدت علمی مسئلت دارم.

نمایش ادامه آرشیو