دفاع مقدس از ایمان به خدا، وحدت کلمه و یکپارچگی در سایه رهنمودهای حکیمانه روح خدا (ره) شکل گرفت

یکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶

علی سلیمی در پیامی ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم، ایمان به خدا، وحدت کلمه و یکپارچگی در سایه رهنمودهای حکیمانه روح خدا (ره) را در دفاع مقدس موثر برشمرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ علی سلیمی عضو شورای اسلامی شهر گلستان و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید چمران در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک و یاد و خاطره رزمندگان و شهیدان سرافراز میهن اسلامی در هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت.

                    

بر اساس این گزارش متن کامل پیام بهشرح ذیل می باشد؛ «بسمه تعالي، با سلام و احترام؛ هشت سال دفاع مقدس یادآور استقامت، ایثار و پایمردی مردان و زنان معتقد به ولایت و انقلاب اسلامی است که نشئت گرفته از ایمان به خدا، وحدت کلمه و یکپارچگی در سایه رهنمودهای حکیمانه روح خدا (ره) شکل گرفت و موجب بیداری ملتها و نهضتهای آزادی بخش جهان گردید و اینک در استمرار این نهضت عظیم و در پرتو هدایت فرزند خلف خمینی کبیر (ره)، حضرت آیت ا... امام خامنه ای ولی امر مسلمین جهان، می رود تا به اوج قله سعادت فایق آید.

اینجانب علی سلیمی عضو شورای اسلامی شهر گلستان  فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای «مدظله تعالی» و ملت دلاور و رزمنده ایران اسلامی تبریک عرض نموده، یاد و خاطره همه ایثارگران، جانبازان و رزمندگان را گرامی داشته و به روان پاک شهدا درود می فرستم.

علی سلیمی خادم مردم شهر گلستان در شورای اسلامی و پایگاه مقاومت بسیج شهید چمران»

نمایش ادامه آرشیو