بازدید مدیریت اداره بازرسی شهرداری از پروژه‌های در حال اجرا

سه شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۵

نورافکن مدیریت اداره بازرسی شهرداری گلستان ضمن بازدید از پروژه های در حال اجرا بازدید و کیفیت روند پروژه ها را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ محمد قاسم نورافکن مدیریت اداره بازرسی شهرداری در این بازدید گفت: تسریع در اتمام پروژه‌های شهری موجب رضایتمندی و شرینی کام مردم خواهد شد، در غیر آن منجر به افزایش هزینه پروژه‌ها می‌شود و نهایتا نارضایتی مردم را به دنبال خواهد داشت.

وی خدمت خالصانه به مردم را با اهمیت توصیف و خاطرنشان کرد: قطعاً اگر خدمت خالصانه باشد مورد رضای حق تعالی و توجه مردم قرار خواهد گرفت و می‌تواند به عنوان باقیات صالحات مسئولان مرتبط قلمداد کرد.

مسئول بازرسی شهرداری گلستان با اشاره به نظارت به ‌موقع و تاثیر آن در اجرای پروژه‌ها، نظارت بر کیفیت اجرای پروژه‌های شهرداری را امری مهم تلقی کرد و خواستار نظارت جدی سایر عوامل شهرداری بر عملکرد پیمانکارها در فرایند اجرای پروژه‌ها شد.

شایان ذکر است نورافکن ضمن خواستار ارتقاء کیفیت و نظارت صحیح بر پروژه ها از پروژه جدولگذاری سطح شهر، مجموعه ورزشی ولایت، استخر قلعه میر، ایستگاه آتش نشانی شماره 5 و روند آسفالت ریزی در شهر بازدید کرد.

نمایش ادامه آرشیو