پیام تبریک سرپرست شهرداری گلستان به مناسبت هفته دولت

شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۶

مهندس عرب با ارسال پیام، هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس علیرضا عرب سرپرست شهرداری گلستان به مناسبت هفته دولت با ارسال پیامی یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و ایثارگری های کلیه شهیدان را گرامی داشت.
بر اساس این گزارش، متن کامل پیام مهندس عرب به شرح ذیل می باشد:
«تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگری ها و از خود گذشتگی های دلیرمردانی بوده که غیر از خدا هیچ نمی دیده و تمام هدفشان خدمت به خلق و اعتلای انقلاب اسلامی بوده است.
هفته دولت یادآور فداکاریهای فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیاکننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر و فرصتی است تا نیروهای خدوم دولت در تجدید پیمان با شهیدان رجایی و باهنر افق های تازه ای از پیشرفت و توسعه را طراحی و حماسه اقتصادی را به منصه ظهور رسانده و زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور را در حیطه های مختلف فراهم آورند.
بی تردید تمامی مسئولان باید با الگوگیری از رفتار و منش این دو شهید بزرگوار در راستای آرمان های بزرگ آنان که همانا تعالی و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی است در تحقق شعار امسال که همان اقتصاد مقاومتی، تولید- اشتغال و خط مشی دولت تدبیر و امید است، تلاش وافری داشته باشند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و بویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به همه خدمت گزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی مخصوصا کارمندان و کارگران شهرداری گلستان تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم»

نمایش ادامه آرشیو