مهندس عرب: ظرفیتهای جدیدی در شهر گلستان ایجاد خواهد شد

چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۶

سرپرست شهرداری گلستان در مراسم معارفه خود، با اعلام اینکه بهره گیری از ظرفیتهای شهروندان می تواند بسیاری از کمبودها را بر طرف کند، از انجام اقدامات نوین در شهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس علیرضا عرب سرپرست جدید شهرداری گلستان ظهر امروز در جلسه معارفه خود گفت: خداوند را شاکرم که نعمت خدمتگزاری به مردم شریف و ولایت مدار شهر گلستان را به بنده عطا فرموده و امیدوارم با استعانت از ذات اقدس الهی و با تکیه بر دوستی و تعامل با مردم به تکلیف خود عمل نموده و در اتخاذ هر تصمیمی ، خداوند متعال را ناظر و شاهد خود بدانم و در مسیر سخن رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» گام برداریم.

سرپرست شهرداری گلستان در ادامه ضمن قدردانی از رأی اعتماد اعضای شورای اسلامی دوره پنجم شهر گلستان تأکید کرد: تمام تلاش  خود را برای جبران عقب ماندگی های شهر  به کار می گیرم تا از تمام ظرفیت های موجود شهر گلستان استفاده شود.

مهندس عرب ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی پرسنل خدوم شهرداری، اولویت های شهرداری را عمران و آبادی شهر دانست و اظهار امیدواری کرد: انشاالله بتوانیم شهر گلستان را با حمایت های اعضای محترم شورای اسلامی شهر و مسئولین شهرستان بهارستان به جایگاه شایسته و در خور تحسین برسانیم.

برگزیده اعضای شورای اسلامی در دوره پنجم مدیریت عدم استفاده از ظرفیت‌های مردمی را محکوم به شکست دانست و اعلام کرد: همه اقدامات با هدف تبدیل شهرداری به نهادی اجتماعی که بالاترین سطح خدمات به مردم را دارد، انجام خواهد شد تا با توجه به نیاز روز، بهبود  و اصلاح فرآیندها صورت پذیرد.

مهندس علیرضا عرب بر لزوم تشکیل نظام مشارکتی برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های شهروندان گلستانی و سایر دستگاه‌های ذیربط در امر مدیریت شهری اشاره کرد و افزود: قطعا بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی می‌تواند بسیاری از چالش‌های شهری را با هزینه کمتری مرتفع کند.

ایشان در پایان از زحمات مهندس کاویانی شهردارقبلی گلستان تقدیر و تشکر نمود و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

نمایش ادامه آرشیو