مهندس جهان تاب: شورای پنجم گلستان، دوران طلایی شهر را رقم خواهد زد

چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۶

رئیس شورای اسلامی شهر گلستان در جلسه معارفه سرپرست شهرداری گلستان نسبت به آینده و رقم خوردن دوران طلایی در شهر ابراز امیدواری کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس عباس جهان تاب رئیس شورای اسلامی شهر گلستان در ابتدای جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم بویژه شهید حججی و تبریک سالروز پیوند آسمانی حضرت فاطمه (س) و حضرت علی (ع)، اظهار داشت: اعتماد مردم در راهیابی به پنجمین دوره شورای اسلامی شهر گلستان را ارج نهاده و تمام تلاش خود را در حفظ این اعتماد و جلب رضایت شهروندان به کار خواهیم بست.

وی ضمن قدر دانی از زحمات مهندس کاویانی شهردار سابق و اعضای محترم دوره چهارم شورای اسلامی شهر در پیشبرد اهداف مجموعه و اجرای پروژه های عمرانی، خاطر نشان کرد: با شناسایی و ترمیم نقاط ضعف، گلستان را بیش از پیش آباد خواهیم کرد و این امر جز با حمایت شهروندان فهیم و تلاشهای مجدانه و شبانه روزی کارکنان شهرداری که بازوان توانمند مدیریت شهری می باشند، میسر نمی شود.

مهندس جهان تاب ضمن تشکر از اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر گلستان به خود جهت انتخاب به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر، گفت: شورای اسلامی شهر گلستان ترکیب هیأت رئیسه را مصمم و با اتفاق آرا مشخص کرد که نشان دهنده انسجام و همدلی اعضای این نهاد مردمی می باشد.

رئیس شورای اسلامی گلستان انتخاب شهردار از کارکنان شهرداری را به فال نیک گرفت و ابراز امیدواری کرد با تعامل شهرداری و شورای اسلامی شهر، شهر گلستان آینده درخشانی در زمینه افزایش سرانه های عمرانی، خدماتی و رفاهی داشته باشد.

نمایش ادامه آرشیو