طرح های بی او تی به درآمد پایدار شهرداری کمک می کند

دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶

مهندس کاویانی بهره برداری از پروژه ها bot عطریاس و عطر سیب را در کمک به درآمد های پایدار شهر موثر عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس کاویانی با اعلام این مطلب خاطر نشان ساخت: بازارهای میوه و تره بار عطر سیب و عطر یاس دو طرح به صورت (bot) در اختیار پیمانکاران قرار داده شده و طرح های اینچنینی امروز در دنیا انجام می شود که به عنوان درآمد پایدار برای شهرداری خواهد بود.

شهردار گلستان با بیان اینکه امروز به هیچ پیمانکاری بدهی نداریم، گفت: شفافیت مالی در شهرداری وجود دارد و اگر بگویم شهرداری شفاف ترین روزهای خود را سپری می کند بیراه نگفته ام.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص بودجه  سال 95، اظهار کرد: سال 95 میزان بودجه که توسط شورای محترم بسته شد 106 میلیارد تومان بود که 70 میلیارد آن محقق شد و میزان هزینه کرد شهرداری نیز 68 میلیارد تومان بود و این نشان می دهد که ما به اندازه دخلمان خرج کرده ایم و به هیچ وجه انحراف بودجه نداشتیم.

کاویانی در پاسخ به سوال یکی دیگر از خبرنگاران در خصوص مناطق شهرداری، افزود: شهر گلستان به دو منطقه و یک ناحیه ویژه تقسیم می شود که البته آن ناحیه ویژه نیز خدمات منطقه را خواهد داشت.

وی در ادامه بنا به خواسته خبرنگاران با نامگذاری پل رودخانه شادچای به پل خبرنگار موافقت کرد.

شهرداری گلستان در پایان ضمن تشکر از اعضای محترم  شورای اسلامی شهر، مدیران و پرسنل شهرداری و همچنین اداره اوقاف، گفت: اداره اوقاف همکاری خوبی با شهرداری در خصوص آزاد سازی سند زمین هایی که برای پروژه ها تأمین شد، داشت.

نمایش ادامه آرشیو