پیام تبریک شهردار گلستان به مناسبت روز بزرگداشت مقام خبرنگار

دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶

مهندس کاویانی در آستانه فرا رسیدن روز خبرنگار با ارسال پیام تبریک، از زحمات اصحاب رسانه و مطبوعات قدردانی کرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ در آستانه فرا رسیدن روز بزرگداشت مقام خبرنگار و سالروز شهادت شهید صارمی، مهندس کاویانی شهردار گلستان ضمن ارسال پیام از زحمات و تلاشهای خبرنگاران در انعکاس فعالیتهای شهرداری قدردانی کرد.
بر اساس این گزارش متن پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ن و القلم و مایسطرون، به راستی چه زیباست اندیشه ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه هایی که در خدمت بیان حق برآید.
۱۷ مرداد سالروز شهادت خبرنگار والامقام شهيد محمود صارمي و روز بزرگداشت مقام خبرنگار، فرصتی است برای پاسداشت کوشش های صادقانه خبرنگاران آزاده ای که برای دسترسی، تولید، توزیع و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند. در حقیقت، این روز، یادآور حماسه آفرینی های آن هایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند و با خون خود بر برگه های اعلام نوشتند.
خبرنگاران به راستي تجسم امانت، مسئوليت، تعهد، دلسوزي و وظيفه اند، خبرنگاران وجدان بيدار جامعه جهانی و تصويرگر زمان خويشند ، زيرا همواره در عمق جامعه زندگي مي كنند و سلامت فرهنگي و فكري هر جامعه اي، مرهون تلاش هاي شبانه روزي آنهاست.
اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران ، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و جامعه اطلاع رسانی، از همراهی، توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی فعالیت های شهرداری گلستان و خدمات مدیریت شهری قدردانی نموده و برای خبرنگاران متعهد و کوشای منطقه، که آگاهی را حق مردم دانسته و برای دانستن و رشد و باروری اندیشه ی هم نوعان خود تلاشی خستگی ناپذیر دارند، سلامتی، توفیق و ادامه فعالیت آگاهانه در پرتو رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را از خداوند متعال خواهانم.

نمایش ادامه آرشیو