پایان اجرای سنگ فرش خیابان مدرسه با مساحت 5600 متر مربع تا هفته دولت

دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶

سنگفرش و جدولگذاری خیابان شهید رجایی (مدرسه) توسط شهرداری گلستان تا هفته دولت سالجاری پایان می یابد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ آنچه که باعث جذب هرچه بیشتر مخاطبان به فضاهای شهری می گردد ابتدا کارایی بالفعل فضاست و بعد از آن وجود کیفیاتی است که سبب ارتقاء حس زیبایی شناسانه و هارمونی بصری در کلیت فضا می شود در این صورت است که فضاهای شهری در برخورد با کاربران عرض اندام کرده و نمادی از شخصیت، فرهنگ و هویت اجتماعی را به رخ می کشد. مطمئناً در حاشیه قرار نگرفتن پیاده روی و شخصیت بخشیدن به جایگاه رفت و آمد و حضور افراد در فضاهای شهری متقاعد کننده و مشوق شهروندان به انتخاب گزینه پیاده روی خواهد بود.
مهندس کاویانی شهردار گلستان در این خصوص گفت: بهسازی معابر شهر متناسب با نیاز محلات و درخواست شهروندان شامل آسفالت، جدولگذاری و پیاده روسازی همزمان با اجرای پروژه های عمرانی انجام می شود.
وی با اشاره به سنگفرش خیابان شهید رجایی اظهار داشت: کف پوش بتونی درجه یک آبتوس با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و صد میلیون تومان و مساحت 5600 مترمربع (15 سانتیمتر عمق سنگ و 10 سانتیمتر عمق بتن) در خیابان شهید رجایی (خیابان مدرسه) در حال سنگفرش می باشد که با روند مطلوبی در حال اجراست.
مدیریت شهری گلستان در ادامه  اظهار داشت : علاوه بر سنگفرش، اجرای لوله آب آتش نشانی و لوله فاضلاب به صورت توکار (زیر سنگفرش) انجام شده که باعث زیبایی محل گردیده و در کناره های خیابان نیز به طول 4500 متر عملیات جدولگذاری صورت گرفته است.
وی ضمن ارج نهادن به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اینکه «در فهرست خدماتی که مدیریت شهری به آن می‌پردازند باید حفظ هویت و اصالت شهرها و روستاها، و پایبندی به معماری اسلامی و ایرانی، و رعایت زیبایی و استحکام بناها، و ترویج فرهنگ نظم و قانون، و گسترش نمادهای دین و اخلاق و آسان‌سازی خدمت‌رسانی و عدالت و فراگیری در خدمات شهری و ... قرار گیرد»، خاطر نشان ساخت: با توجه به نقش بازارچه خیابان مدرسه و قدیمی بودن آن و به جهت سهولت رفت و آمد عابرین و زیباسازی و نظافت مسیر بازار اجرای عملیات مذکور در دستورکار این حوزه قرار گرفت و با عنایت به  رفت و آمد زیاد مردم با همکاری کسبه در این محل این پروژه به صورت شبانه روزی در حال اجرا است  و در هفته دولت این پروژه عظیم به بهره برداری خواهد رسید.

نمایش ادامه آرشیو