افتتاح دومین بازار میوه و تره بار(عطرسیب) شهرداری گلستان در هفته دولت

یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶

عطر سیب، دومین بازار میوه و تره بار شهر گلستان با مشارکت بخش خصوصی در هفته دولت سالجاری افتتاح می شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ دومین بازار میوه و تره بار عطر سیب شهرداری گلستان در سبزدشت با مساحت 3000 متر مربع و اعتباری بالغ بر سی و یک میلیارد ریال در محله سبزدشت افتتاح خواهد شد.
مهندس کاویانی با اعلام این خبر اظهار داشت: پروژه بازار میوه و تره بار عطر سیب دارای 58 غرفه و ظرفیت پارکینگ 40 دستگاه خودرو می باشد و بر اساس برنامه‌ریزی های صورت گرفته در هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
شهردار گلستان با اشاره به ضرورت بررسی کارشناسانه کمبودها، نیازها و نارسایی های فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و رفاهی شهر گلستان، خاطر نشان کرد: تهیه طرحها با پیشنهادهای اصلاحی و راه حل های کاربردی در این زمینه جهت برنامه ریزی و اجرای آن از اولویت های مدیریت شهری قرار گرفت و سپس دومین پروژه ارزشمند در محله سبزدشت که از تراکم جمعیت بالایی برخوردار است تا در همه نقاط شهر امکانات رفاهی توزیع شده و همه شهروندان عزیز از این امکانات بهره مند گردند.
مدیریت شهری گلستان با تاکید بر ضرورت تفکر علمی و تخصصی مدیریت شهری تصریح کرد: جلب مشارکت بخش خصوصی در پروژه های عمرانی و رفاهی از ملزومات پیشرفت شهر هست که این امر در شهر گلستان با مشارکت بخش خصوصی در اجرای بازارهای میوه و تره بار عینیت یافته است.
ایشان تصریح کرد: این بازار روز با هدف استفاده از پتانسيل هاي ميدان مركزي جهت خدمت رساني و فراهم نمودن فضاي مطلوب براي عرضه مستقيم مایحتاج عمومی مردم احداث می شود و این عوامل علاوه بر تامین نیازهای روزمره مردم به عرضه و تقاضای درون شهری سامان می بخشد.
کاویانی با اشاره به مقوله اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و ویژگی های آن از دیدگاه رهبر معظم انقلاب افزود: راه اندازی دومین بازار میوه و تره بار منطقه علاوه بر تسهیل دسترسی مردم، در تولید اشتغال به صورت مستقیم و غیر مستقیم نیز موثر خواهد بود.

 

نمایش ادامه آرشیو