عطر یاس، مدرن ترین بازار روز منطقه در هفته دولت به بهره برداری می رسد

شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶

شهردار گلستان از پایان عملیات عمرانی بازار میوه و تره بار عطر یاس و بهره برداری از آن در هفته دولت خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ امروزه اثبات شده است که میادین میوه و تره بار رویکرد مهمی را در تنظیم بازار دارند. در واقع این میادین نقشی دوگانه دارند. از یک طرف نقش حمایتی خود را به عنوان بازاری برای محصولات ارائه شده نسبت به تولیدکنندگان داشته و از طرف دیگر سبب به تعادل رسیدن قیمتها و عرضه محصولات با قیمتهای مناسب برای مصرف کنندگان می شوند.
بر اساس این گزارش، مهندس بهروز کاویانی شهردار گلستان اظهار داشت: شهرستان بهارستان از نظر داشتن بازارهای میوه تره بار از گذشته دارای کمبود بوده و مردم در سطح شهرستان همیشه با اختلاف قیمت میوه و سبزیجات رو به رو هستند، که این امر سبب نارضایتی شهروندان به ویژه در بخش گلستان شده است.
وی با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مبنی بر مهار گرانی افزود: بازار میوه و تره بار عطر یاس در بلوار شهید ابدام شهر گلستان در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان قدرشناس، تکمیل شده و در هفته دولت سال جاری در شهریور به بهره برداری خواهد رسید تا شهروندان بتوانند با برنامه ریزی های صورت گرفته، میوه و سبزیجات و مایحتاج عمومی خود را با قیمتی مناسب و تعیین شده خریداری نمایند.
کاویانی ضمن اشاره به اهمیت سرمایه گذاری و استفاده از توان و ظرفیت بخش خصوصی گفت: عملیات احداث اولین بازار روز شهر گلستان به نام عطر یاس با مشارکت بخش خصوصی به متراژ ۲۰۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان فروردین ۹۶ آغاز و در کمترین مدت ممکن به پیشرفت 100درصدی رسید، که این امر نیز در منطقه کم نظیر می باشد.
شهردار گلستان در ادامه با اشاره به نام گذاری سال جاری به «اقتصاد مقاومتی، تولید- اشتغال» از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حمایتهای مسئولین محترم بویژه دکتر سلیمانپور فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر خاطر نشان ساخت: با افتتاح بازار میوه و تره بار عطر یاس علاوه بر ایجاد درآمد پایدار برای شهر، بیش از 50 شغل مستقیم ایجاد می شود.

نمایش ادامه آرشیو