آغاز عملیات عمرانی اولین بوستان بانوان شهر گلستان

دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶

مهندس کاویانی، شهردار گلستان از آغاز ساخت اولین پارک بانوان در شهر گلستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس کاویانی شهردار گلستان اظهار کرد: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت و ضروری بودن توسعه فضای سبز و کاشت درختان این بوستان در 22 هزار مترمربع با به روز ترین امکانات در منطقه سبزدشت ساخته می شود.
وی با بیان اینکه بوستان به صورت محصور شده فقط مخصوص بانوان خواهد بود، اضافه کرد: تمام امکانات مورد نیاز برای بانوان گلستانی از قبیل پیست دومیدانی، سایت تندرستی، زمین های ورزشی، جایگاه ورزش صبحگاهی و سینمای روباز، زمین بازی کودکان، سایت اسکیت، شطرنج، پینگ پنگ، مطالعه و کتابخوانی، آلاچیق و دیگر امکانات رفاهی مانند پارکینگ و نمازخانه در آن پیش بینی شده تا این فضا، به فضایی متفاوت برای علاقمندان تبدیل شود.
شهردار گلستان با اشاره به اینکه این پارک دومین فضای ویژه بانوان در شهر گلستان است، یادآوری کرد: اولین طرح ویژه بانوان در شهر گلستان سالن ورزشی طبقه فوقانی ایستگاه شماره 4 آتش نشانی در شهرک امام حسین (ع) بود که سال گذشته به مرحله بهره برداری رسید و بزودی پارک ویژه بانوان به عنوان دومین طرح ویژه بانوان از سوی شهرداری گلستان وارد مدار مس شود.
مهندس کاویانی افزود: البته ما در پروژه سرای محله که اخیراً عملیات ساخت آن شروع شده است هم برای بانوان فضای لازم را به منظور فعالیت های فرهنگی پیش بینی کرده ایم.
وی خاطر نشان کرد: ما قبول می کنیم در سالهای گذشته نسبت به بانوان کم توجهی شده است که آن هم دلایل خود را دارد و پرداختن به آن در اینجا نمی گنجد، البته هم اکنون به دنبال جبران کمبودها هستیم.
به گفته شهردار گلستان، ایجاد پارک بانوان یکی از برنامه های جدی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر در سال جاری است که بر اساس برنامه عملیات عمرانی احداث آن از شهریور ماه آغاز خواهد شد .

نمایش ادامه آرشیو